helg^^

jahap.. då va änu en helg över.. ;P

synd emn så e de^^

tiden går foort känns inte längesen jag skrev om helgen å nu ska man göra e igen hehe.. :)

Fredag: jagminns fan inte :D haha.. skit bra asså! :D
men e va väll till å ta de lungt eller ?! :)
men de va de nog :D
om e inte va då jag va i lund humm aja jag får läsa lite i min blogg sen tydligen :D
de e bra amn skriver här.. så amn kan ippdatera sittminne lite :D haha ;P

Lördag: Wonk å lite sånt smott å gott haha ;P aa..
å de va skojjsigt ;P
aa de va de... :) hehe.. skoj å träffa Camilla.. inte gjort de på läänge fan... vi gick i samma klass 1-9an^^
å louise va me skoj..:) hon gick på samma skola som mig å camilla men 1 år äldre:)
å sen mitt ex Angelika va där me sin tjej.. :), å Angelika frågade om jag tränar för jag såg krampig ut! :D hahahaha ! :D
just de å Mia me :D inet träffat henne på läänge ju så de va me nice ;P höhöh =))
mm..! de kan man ju tycka oim man vill de ;P höhöh..
sen fanns de  massa annat gött folk =))) som tex L.. ;P höhöhöh...  jaja.. ;P m.f
å nice me de nya utesaveringen me jhu!! =))
sen.. lite synd att Belinda inte e i karioken mer :/ nu e de en annan tjej/kille,, ja transa... istellet... en mörk.. ^^
sov hos söta izabella =)) som me va på wonk såå klart hehe :)

aa de va lite om lördagen de :)


Söndag: Bara slappat å vat på ica osv ;P höhöh..

_______________________________________________________________________________________________


om allt bara kunde va som förr..



aja ha de bra alla som läser =)))

krama.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Schyst Annica! Jävligt bra vän du är som lämnade mig, gick in med Izzy och sket fullständigt i att jag vandrade ensam i Malmö! Din blogg för idag visar ju oxå vilket idiot du är! Du skriver inte någonstans att du är ledsen för det som hände mig!

Tack så jävla mycket!

2008-08-03 @ 22:42:11
Postat av: Eva

Håller med skribenten här ovan jag.



Hur kan man göra så mot sin vän??? Säg inte att jag inte känner till historian om väktaren som nekade din vän inträde pga för gammalt leg för det gör jag. Hur.. ska du skita i fullständigt!!!

2008-08-03 @ 22:45:51
Postat av: IZZA

Jag håller dock inte med någon av dom två där uppe! DU gjorde allt för att få tag i henne du ringde henne 8 gånger men hon svarade inte sen var det upptaget.. å så skickade du sms men det svarade hon inte på fråns helt sent!! å liksom vi stod fan där å snackade med vakten å försökte få in henne liksom, sen sa hon ju till dig att du skulle betala å att hon fixar in sig.. å vi gick in för att gå på toaletten för att jag höll på att kissa på mig å du var med kissig å så fort vi kissat stack vi ju upp för att se vart hon var å då var hon borta! jag menar vi e fattiga å hade betalat å vi försökte få tag på henne å vi kan ju inte gå ut i malmö å leta efter henne för vi vet inte vart i malmö hon var å hon svarade ju inte ens på din fråga som du skrev i sms!!!!!!!!!

2008-08-07 @ 20:44:48
Postat av: svart till izza=))

aa du va ju me så du vet ju exakt hur de gick till ^^ hehe =))

så du vte hur mkt jag försökte få tag på henne ^^



men jaja ^^

hon får va sur i onödan om de känns bra för henne xD

2008-08-07 @ 20:48:59
Postat av: Jasse

Äh skärp er tjejer. Vad Izza gjorde den kvällen bryr jag mig inte på men vad du Annica gjorde var att skita i mig. Ni visste direkt att jag inte fick komma in så då hade ni eller iallafall du inte behövt betala och så hade du och jag kunnat gått någon annanstans! Så gör en bra vän. Men du gick in istället och har varit glad i att berätta hur trevligt du hade fastän du visste att jag var ute i Malmö ensam! Sedan så har jag oxå berättat för dig att jag hade dåligt batteri men försökte starta mobilen flera ggr, därför jag inte kunde svara på ditt sms...ETT sms Annica!!! Att du hakar upp dig på det med att du ringde flera ggr men att jag ej kunde svara är ju bara löjligt när det i själva verket var du som gjorde mig DIN VÄN ledsen & besviken osv...



Du hade kunnat bett om ursäkt men valde att kasta alltihopa i ansiktet på mig IGEN! Hade jag bara fått en ursäkt från dig så hade jag oxå förlåtit dig Annica för alla kan vi göra misstag...Men inte ens det har jag fått!



TILL IZZA



Jag tyckte att du verkade vara en jätteschyst tjej de få minuter vi träffades men snälla låt mig och Annica sköta detta själva!

2008-08-08 @ 02:34:54
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till Jasse..

du sa desutom "betala du..jag ska fixa in mig!"



men sen tycker jag de e skumt att i en av din blogg så står de klart å tydligt att när du va på väg till din mamma på den där cyklen.. å sånt så snackade du helavägen me Millan å din mamma... så mmm blev bateriet bra helt plötsligt eller? !?



2008-08-08 @ 10:47:49
Postat av: ett svar till, till jasse

om nu batteriet va åligt... så... hur skulle jag kuna veta de?

ringde lixom ÅTTA gånger... har på ringda sammtal som bevis... å ja jag skickade bara ett SMS.. för de brukar ju va de normala.. å imet jag inte fick svar av SMSet så tänkte jag att du sket i mig... å då palla jag ju inte skicka fler SMS.. å de ska väll reka me ett sms?



måste du ha 2 - 6 st SMS för å fatta att du ska svara på de eller?



1 ½ timme efter fick jag ett SMS av dej... å de va änns inte svar på min fråga som jag hade i mitt SMS till dig... så skoj lixom när man försöker få tag i nån å när man väll får ett SMS tillbax att de änns inte finns svar hade du svarat i tid å svarat var du varit e de väll klart att jag gått till dig, men imet du va borta.. å du svara inte på SMSet elelr i tele.. så e de väll klart at jag går in på wonk... Malmö e stort.. skulle jag leta efer dej i hela malmö..när du äns inte svarar på ETT sms!



aja.. ha de brau.. ;P



synd att de skulle bli så..men de e ju inte mitt fel xD

2008-08-08 @ 10:54:12
Postat av: Millan

Lägg ner ditt skitsnack tack!

Jag vet vad som hände den kvällen och så gör man bara inte!

Men du tänkte väl med det du har mellan benen!



En fråga lilla "vännen"....vad menade du med att du har aldrig gråtit över en tjej som då?!



En sak till.....lämna oss ifred, är så trött på såna som dig!

2008-08-08 @ 13:41:10
Postat av: svar till Millan

Jasså.. vet du?

va du me då?! humm..



jaadu.. vill du värkligen ha svar på den frågan.. ;P



de kan ju Jasse få tala om... tycker ju jag.. :)



jag e iaf inte gift! xD

2008-08-08 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0