helgen^^

Fredag: har jag ju skrivet lite om.. festivalen me systrarna, vår mamma å min dotter =))
de va mys å skoj..

Lördag: Höör Marknaden me syrran å Cassandra =) de va skoj... där va fett måånga... såna bord man kan köpa saker på.. :p hehe, gillar ej å använda mig av de ordet.... ja emn ni vet xD, tack mamma för du tipsade om att dom hade en marknad=))
mötte även på T å M där med deras ena dotter E :)
dottern A va me sin farmor på tivoli området:) hehe.
aja underbar dag de där=))

Söndag: städat å tvättat.. :) å kollat lite Tv med mer.. :), helt okej dag :) hehe.
inte hänt så mkt ^^ men skönt å bara va hemma nån dag jhu=)
va på netto de e väll de ända jag vatt ute^^

de va lite av helgens hendelser de :) hehe, ha de bra alla..:)
kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0