Måndag^^

Jahaa då va de mååndag då.. ^^

syrrans barn va här å syrran me.. :) hehe, så hade npån å snacka å umgos me iaf.. :)
*skönt*
å vi åt midda ihop.. :)
spagetie å köttfärsås blide de.. :) mmm muuums.. ;P hehe.. :)

Cassandra sover.. hon somnade för umm.. ca.. 40 -50 min sed ^^
ja strax innan 9 iaf eller  om de va strax över.. :P ?!
ja något bsånt iaf ^^

tog tempen på henne innan.. vid 20 tiden 38,5 visade den..lite feber... de  e första gången min stumpa har feber
stackarn, de e ju inte såå mkt men feber e de iaf!

hon håller på å få 2 nya tänder.. :), dom siter brevid  framtänderna där uppe.. så snart har hon 4 uppe å 2 nere.. ^^
hon har ju redan 2 uppe å 2 nere.. :p hehe.. lill stumpan min.. :) <3<3<3

ne ska inte skriva mer nu.. :) ha de bra alla.. :)
kram.


Kommentarer
Postat av: Jasse

Vilken stil ska jag ha på min tattoo tycker du?

Gå in här: http://jasse.webblogg.se/2008/august/carpe-diemvilken-stil.html o lämna din kommentar tack!



Mvh Jasse

2008-08-26 @ 00:07:04
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0