onsdag^^ osv..

dagen i dag har varit helt okej.. :)

jag sja nog snart sova skönt å gå å lägga sig tidigt tycker jag..  :)
spec.. när ens dotter e morgon pigg xD hehe, så man hinner få en del sömn.. å inte bara nån timme :) hehe
hon vaknar ju allt mellan 6 - 8
men sen så sover hon iof midda.. tidigt typ sommnar allt mellan 10 - 12 beroende på när hon vaknat ju
å då passar jag med på å sova lite midda för de mesta iaf.. :) hehe, allt mellan 1 - 2  timmar sover vi då.. :)

humm i morgon e de torsdag... vet ej vad jag ska göra då.. :) eller ja vi..
Cassandra med ju men oftast så får hon ju hänga med på de jag bestämer mig för å göra hehe
om de e handla,promenad, träffa en kompis osv.
hitils så har jag inget planerat :)
men en promenad kan vi ju kanske allt ta om de e relativt bra väder.. :)
både Cassandra å jag behöver friskluft ju de e ju aldrig fel :) hehe.

oj va TRÖTT!  jag e asså.. :P, men de e skönt å va de tidigt så man kan komma isäng en bra tid :) hehe!
de behöver man ibland ^^
å som sagt...som jag nyss skrev har man en morgon pigg dotter så... :P

ne ska inte skriva mer nu.. :)
men hau de så braau alla. .:)

kraaumen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0