tisdag ^^

sitter här med Cassandra i min famn
vi sov lite midda innan.. jag å Cassandra båda 2 i min säng
Cassanra vaknade fören mig.... å jag vaknade av ett BOM! kollar å cassandra liger INTE! brevid mig i sängen!
Hon har tydligen kravlat ner till fotändan.. å så gråter hon MEN hon ligger INTE vid fotändan isängen :(
menNEDANFÖR! :( min lilla tös hade trilat :(
jag tar upp henne i min famn å tröstar.. de går fort över somtur var... å hon börja leka åha kul istellet :)
ringde min mamma.. å fråga men hon trude inte de va så farligt för barn slårju sig å tål en del.. å hon uppförsig normalt.. så de kan ju inte tat så skada på henen tur e ju de.. :), å min mamma sa "jaha nu har hon trillat första gången från en säng nån gång ska de ju va första"  :P så sant så..men ändå för tillfellet va de hemskt :P:/
de e såå mysigt å sova midda tillsammans me sin dotter.. men nu vågar man ju knapt e mer :O
men vill inte de ska hända igen! :/

aja å nu till något lite roligare =))

haha vet ni..  när jag va på wonk i lördas så va där en tjej...  som hade samam frilla som mig... å blont med hehe.. å samma svarta linne som mig haha :D
å sen ett par jeans hon me :D de va skoj asså.. folk som kände mig trude hon va jag..  å råka gå fel.. å sen nån  hon va me truude jag va hpn å gick till mig HAHA! :D
de va skoj..

å vet ni i går kollade jag på "senaste inloggade" på qx.. å vem tror ni att jag hittar :O hehe  joo hon

så jag skrev något typ "hej där e ju du som liknar mig som folk jag kännde på wonk trude var jag.. å nån du kännde trudde jag va du"

å så svarade hon.. å hoin tyckte de va ball att dom tyckte så sen började vi snacka :D haha
ahhh  så e de ibland.. ^^ hon kännde igen mig sa hon de va ju tur de :P haha

lite kuligt ändå =))

aja nog om de.. ^^

vet inte va jag ska göra idag :(
tråk väder..men igår va de änu tråkigare..

aja ha de brauuu alla ;P
kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad oansvarligt av dig!!! Att du bara vågar skriva om vilken dålig mamma du är.

2008-08-06 @ 00:23:02
URL: http://linaismyname.blogg.se/
Postat av: svar till lina..

du e kan hända alla... plus så gick de ju bra.

vadå vågar skriva..jag ståg för de jag gör iaf..

2008-08-06 @ 09:52:15
Postat av: svar till lina

å du känner änns inte mig så du vet inte hur kag e som mamma ditt offer :@

2008-08-06 @ 09:54:00
Postat av: svar till lina..

Plus så va de en OLYCKSHÄNDELSE!! å de kan ju fan hända alla ÄVEN bra mammor !!!!!!



"Lina"

2008-08-06 @ 10:06:28
Postat av: izza

Barn slår sig så e det bara shiit asså A är ingen dålig mamma asså snälla väx upp å låt henne vara! Alla barn slår sig det tillhör å de e inte föräldrarnas fel!! Och A skulle aldrig göra något som skada C så du vet!!

2008-08-07 @ 20:49:05
Postat av: svar till izza

Tack nån normal männska som förstår iaf =))

2008-08-07 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0