Torsdag å Fredag^^

Torsdag: igår gjorde jag inget spec.. tog de mest lungt..  kolla lite TV satt vid datorn osv.. :)
ja som sagt inget spec.. ^^

Fredag: Hitils i dag har vi inte gjort mkt.. ^^
varigt på ica kvantum å handlat ^^
å sen har vi ätit å nu sitter jag här=))
senare i dag blir de väll till å kolla film å äta gott..:)
å ag ska packa.. ska göra klart väskan som Vi ska ha med oss.. till syrran J, med Kläder blöjer med mer.. till Cassandra så den  e packad å klar.. :), för 10:30 ska vi ta en buss hem till Jennie... :), å så ska Hon å hennes familj Passa Cassandra Lör -Sön ^^, kommer nog gå bra.. :), för jag å en del andra... 10 andra... tror jag att jag fick de till nu när jag räknade lite fort... ska ju till Malmö festivalen å umgos å ha skoj=)))
sen går de en buss som vi ska ta från syt´rran till hässleholm.. kl 13 å något ? :Paja de ska vi ju kolla upp exakt =)
sen ska vi ta ett tag till malmö =))) så jag å syrran ska äta ngt på festivalen.. när vi komemr dit å gå runt liyte sen kl 18 ska vi träffa alla andra :) de blir nog en bra  Lördag =)) ser framimot den =) wiie! :P

å Öl/cider i magen  ja va man nu vill rrika e ju aldrig fel =))) lalallala (A)

*Jag e bara lycklig nåär jag driker* hehe.. nja kanske inte bara men man e extra lycklig då xD helt underbart å va berusad =))
men ja inte för ofta dock.. ^^
lagom e bra xD

aja åter komemr kanske i kväll annars på söndag =)

haude braaau ;P

Kraaaaamad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag citerar:Jag e bara lycklig nåär jag driker hehe.. nja kanske inte bara men man e extra lycklig då xD helt underbart å va berusad =)"



Så säger en sann alkoholist! Sök hjälp, speciellt för din dotters skull!

2008-08-15 @ 21:04:05
Postat av: svar till nån (jasse)

asså... jag driker väldigt sällan...å jag sitter inte hemma å driker... som vissa kan ju ta sin en öl å sånt i hemmet.. men.. ´de gör aldrig jag fattar inte vitsen me de... driker i snitt 1 gåbg i månaden knapt de..



å de jag skrev där va lite mer på skoj....

de e efter en låt som e på skoj å e bra...

va fan!!! :@



å får man inte ha skoj bara för man har barn???!? !??





:@ låt mig va.. asså jag fattar ej... du vill ej ha me mig å göra... LÄS INTE MIN BLOGG DÅ!!!! :@

2008-08-15 @ 22:28:33
Postat av: Ann

Vem fan tror du att du är egentligen?!!! Tror du att jag är någon annan så gör du det snorvalp! Men lovar dig att det finns fler ute i Sverige som inte gillar dig gumman!

2008-08-19 @ 16:10:24
Postat av: humm

jag tycker att det är VÄÄÄÄLDIGT konstigt att du "ann" som inte ens känner mig..... kan säga att du inte gillar mig!



HAHAHAH knas knas knas!!!!



OSMART OSMART!!! noll iq! den där "ann"

2008-08-19 @ 18:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0