upe me tuppen :O

jaa.... vi e uppe tidigt idag^^

jag gfick å la mig 00:20 eller något sånt i den stilen.. :)
sen vaknade Lillan å ville ha välling 3:40 något.. å efter de somnade vi om :)
sen vaknar hon 5:50 något.. å jag tänker att de kan inte va dax för mer välling redan...
å jag va extremt kissig.. så jag tog upp Cassandra hon grät.. jag tog upp henne så fick hon följa me in på toa så jag kunde kissa de ^^ å satt på golvet brevid å kollade på allt.. å hade slutit gråta ^^
sen efter de fick hon lite drika.. sen gick vi å la oss igen.. hon va nöjd men hade svårt å somna va väll lite pigg..
etfer ett litet tag somnade hoin å då somna jag med:)
sen kl 6:50 ngt ringer telefonen..... så jag å cassandra fick ju inte sova så länge efter vi somnat :/ men men
de va min bror Thomas.. som ville låna lite bensinpengar *fniss* så fick överföra lite till han så de kunde tanka å ta sig till jobb hehe.. :), så ja vi steg upp kl 7 vi :D jag hade kunat sova mer.. :P men ja cassandra e ju pigg så då får amn ju ofra sig å va uppe me henne :) hehe, hon ska strax få frukost efter jag skrivit klart detta :)
man kan ju undra när cassandra anars hade vaknat om de inte vatt för lurens skull ^^

men ha de så bra... alla som läser.. =)) kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0