26 å 27 dec.. :)

Fredagen den 26 december 2008: steg upp gjorde oss i ordning... gick i stan.. :),  jag,syrran å Cassandra... Jag köppte 1 par jeans... skit snygga som jag ska ha på nyår tror jag.. :) hitta tyvärr ingen tröja till som jag ville ha... :/ men men.. :P
eller jo 1 men de fans bara i xs och s... å sååå taita tröjer vill inte jag ha *fniss* prövadom inte ens.. hade ju bara vatt.. depremerande.. :P då jag kunde ha de innan men inte nu :P hehe. jeansen hade kostat 799 men va halvapriset så fick dom  för 399 så de e ju ändå rätt nice! :)
Cassandra fick me 2 byxor... 1 par gråa å 1 par lila! :) 79 å 99 kostade dom :) (på rea), Syrran köpte presenter till vår andra systers dotter... som blir 7 år i Januari! :) tiden går fort hehe.. :P, i Februari blir hennes söner 9år ^^

men jag e helt nöjd me byxorna Cassandra fick å dom jag fick =)
sen kom vi hem å åt å lite sånt kolla film med mer.. sen kolla vi körslaget :D
så de va nice..  kollade en del förra sesången =)
så lär nog kolla en del denna me.. :)
mina 3 favoriter där e nog hitils Nanne grönval.. Magnus Carlsson  och.. Robert Wells! :)
för dom gjorde de sjuukt bra! :) hehe.
men de e svårt å säga efter första pogramet vem man håller på! :) hehe.
Idol Erik va nog sämst igår inte alls bra asså! :P
Men magnus Carlsson asså.. skulle jag vatt kille å bög hade jag nog fan vat sten kär i han iaf i utseendet.. för imet man inte känner han så hade man inte kunat va kär kär... lixom.. men "kär" :P haha ;)
nog en del killar (bögar) som faller för honom i TV soffan å när dom vatt på.. konsert.. me honom med mera!:) hehe.
homosexuell e jag... men ja.. jag e ju tjej så.. då fattar väll dom flesta iaf att jag gillar tjejer inte pojkar haha :P
å skule jag nog vatt kille hade jag nog vatt hetro.. ;)
tjejer lixom mmm grr.. ;) hehe.

Lördagen den 27 december 2008: Jag siter här med Cassandra i min famn.. vi har vatt vakna sen 8 men uppe sen kl 9 ^^
har tagit de mest lungt hitils.. syrran drog nyss.. för å åka till Malmö å träffa en kompis :)
så jag å Cassandra ska nog mest bara ta de lungt idag! :) återkommer säkert sen.... hehe...


men ha de bra alla=)) kramen..

Kommentarer
Postat av: emma

Magnus Carlsson och Robert Wells är helt klart bäst=)

2008-12-27 @ 11:07:26
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0