FAAAAN!!! åhh vaaaarfööör =,(

mmmm... varför har man ett hjärta för ?!?!?!?
jag pallar snart inte meeeer...
fan fan fan...!
har känt dig sen jag va 14... blöäää varför..
å har typ velat ha dig sen jag va 17...
nskar fan att jag aldrig träffa dig... för då hade mitt hjärta vat helt.. :/
varför.. skulle du komma in igen... VARFÖÖR hölt ju på å glömma dig :/
fan... kan snart börja gråta! :/
varför skulle detta hända när jag istort sätt hade glmömt div va ?!?!?
VARFÖR åhhh jag pallar INTE! jävla kärlek varför finns duuuuu!! :@
å varför avskyr jag dig samtidigt som jag Älskar dig å vill va nära dig.. åhhhh.. :@
bort bort bort... jävla kännsler BORT!
typiskt... å de blir fan inte bättre när du inte bryr dig.. :/
blöääää..
du har förstört såå mkt... :/
inte me flit dock.... för du kan inte hjälpa att jag känner så här.. å vet du om de ens?
tror inte de.. eller så märker du de ? humm..
vet ej..
men jävligt jobbigt e de iaf... :'(

tycker inte alls om kärleken.. den e bajs :(
den borde inte finnas den gör ONT!! jag tycker inte om å ha ont.. :/
å jag tycker inte om å ha gråten inom mig iheller som inte kommer ut.. :/
UT me dig för fan gråtet.. ut då..
känns alltid bra när man gråtit tycker jag.. men de vill ej men de finns där.. :/
å allt e ditt fel..
humm.. eller ja.. du kan inte hjälpa de.. men.. faaan vaaarför just DUUU!

jag orkar inte mer... duma kärleken.. :/
jag hade velat prata me nån inte över MSN... utan irl... blöäää
å just detta kan jag inte ta me syrran sen e hon inte hemma ändå så..
FAAAN varför skulle du komma in i mitt liv i gen..va VARFÖÖRA ?!?!
hade nästan glömt dig ju eller du kommer alltid finnas där.. men.. de va bra som de va i förgår..... men i går bara allt... blev blöääää... jävla skit å de blev värre idag....
hu blir de då imorgon !??!
eller senare idag.. de får vi se.. vet bara att mitt hjärta gör såå ont nu... en stor jvla tagg sitter i de djupt djupt.. å de tar månader/år innan man kan ta losden.. :/ sen ska såret läka oxå... så då tar de yterligare nån månad.. å den tagen gör ONT!

den va där för 2 årsedan med.. å hade ÄNTLIGEN nydligen försvunit... men nu... kom den dit igen.. :/
varför.. :/

hej då alla.. e dep nu vill ej skriva här mer bläääääääää =/

Kommentarer
Postat av: Jasse

Vet inte om jag kan skriva eller säga något som gör att du känner dig bättre för det är så svårt med känslor och då bl.a. obesvarad kärlek :/



Men jag vill ändå skicka tiotusentals kramar till dig ^^ Hoppas att dem kan hjälpa lite. Och du vet vart jag bor...rakt över gården, huset mittemot dig...Inte långt ju ( :



Kramiz Jasse

2008-12-16 @ 01:14:01
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Ja de e inte alltid lätt...



Skönt att kramarna hjälpte lite iallafall!



Mmm...hehe, ja jag bor ju HÄR ( :



Sover lilla snuttan?

2008-12-16 @ 01:27:16
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Jag kommer in på MSN om en liten stund så kan vi fortsätta snacka där : p ^^



Kramiz

2008-12-16 @ 01:33:26
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Självklart.... ( :



Kommer in strax! Tack för det roliga mailet förresten!^^

2008-12-16 @ 01:44:35
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Thanx ^^



Vår lilla prinsessa ju, helt bedårande ler Men de e lilla C oxå...otroligt söt är hon ( :

2008-12-16 @ 03:03:36
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: izza

naaw <3 vet hur det är och hur det känns

hade gärna velat komma å prata med dig <3

dock vet jag ej vem du menar ? men tror kanske jag vet vem det är om de e hon uppåt i landet ?

men allt kommer lösa saj<3<3<







Kramisar på daj i massor <3



Btw god jul på dig å cassandra med för snart jul ju ;) <3

2008-12-21 @ 01:47:07
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0