F*n vad jag äääälskar å vara Mamma!!! =)))

asså... de känns sååå skönt å göra såna saker som typiskt en mamam gör.. eller ja de gör man ju såklart även om man inte har barn *fniss*
men som städa undan lite... tvätta, laga mat med mer.. å ta hand om sitt barn! =)
helt underbart asså! =) (för de mesta), jag älskar å va Mamma... jag älskar å va Mamma till Cassandra.. för hon e såå unerbar asså fy faaan va jag e stolt! :D, min dotter e vääärdens bästa ;)!
mitt hjärta slår bara för Cassandra å då menar jag bara Cassandra.. asså... utan henne.. tror jag inte jag hade funits nu lixom... så tack vare henne  som jag lever! =))
å de e helt underbart! :)
Cassandra du får mig på andra tankar... tänker jag att jag inte vill leva mer så tänker jag alltid på dig.. att jag kan ju inte lämna min lilla dotter  för jag e hennes mamma å jag ska va den som tar hand om henne å jag vill inte missa hennes uppväxt! de e jag som ska uppfostra henne ingen annan!
jag kan värkligen göra allt för dig Cassandra... så om jag ska gå in i ett brinande hus hade jag gjort de.... bara  jag får ut dig levande... å jag dör precis vid trösklen så har jag ändå räddat dig å de var de viktiga ju..
å skulle jag veta att du vatt inne i ett hus som brinner hade jag gjotrt allt för å gå in trots att branmännen inte tillåter det..
skulle du dö där inne hade jag velat dö me dig.
skulle inte klarat en sekund utan dig Cassandra.. du är värkligen mitt allt å den jag lever för!
jag älskar dig så otroligt mycket så det gör ont! så djupt in i hjärtat finns du!
du är min skatt mitt liv mitt hop! mitt allt!<3<3<3

du är smart,vacker,fin, underbar,snäll (för de mesta :P ), cool ja allt! =)
å jag älskar dig så Cassandra!!
du är min dotter ingen annans bara min!

att vara ensam förelder gör att man vill beskydda sitt barn så enormt mycket för man e ensam om det..
visst de vill amn så klart som 2 med.. men.. en man måste va extra stark.
Jag försöker göra mitt bästa! men kanske inte alltid kommer reka till! :(
men ska försöka att ALLTID va där för dig Cassandra vad det än gäller!
jag älskar dig!!!!!!!!!!! Cassandra!<3<3<3

va föreldre borde alla få uppleva!!! =)


godjul på er alla å kram! =)

Kommentarer
Postat av: Jasse

Vad fint skrivit...och jag förstår precis vad du menar. Det är ju så jag känner för lilla M oxå...hon är mitt ALLT och skulle göra allt för henne. Hon kan verkligen få en att skina upp trots att man egentligen kanske är ledsen en dag, då kan hon få en att må bra igen ( :



Tusen tack för idag förresten, det var verkligen kul hoppas du oxå tyckte det?! ^^ Verkar som Cassandra trivdes och hade kul iallafall så det får vi göra om snart igen.



Kramiz till er båda

2008-12-11 @ 18:04:19
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0