Fredag osv.. ^^

Idag e de fredag å de inebär IDOL till å me FINALEN! ;) de niii..! :P hehe..

så.. syrran ska iväg till Malmö å lira poker.. :/
så jag får kolla på de själv.. men men de gör ingenting :P

Syrran e å handlar lite saker till mig... :) lite gott till i kväll m.m.. :P
vi skulle äta korvstroganoff i dag... men de får bli lasagne.. sån man köper asså...
för syrran ska ej äta hemma.. å hon gillar ej lasagne... så då passar jag på å ha de ! :D hehe.
för jag ääääälskar de :D å Cassandra med! :) hehe.

Cassandra har blit förkyld å så.. :/
mest lite snuvig å hustig... osv.
så vi kan ej till Bs kalas i morgon... :/
för man vill ju inte hon ska smitta nån där ju spec inte B eller lilla C.. eller om de kommer andra småbarn.
men när hon blitt bättre ska vi iaf hem till Emma å B ändå! =) å ge presenter osv! :)

ne.. nu ska jag inte skriva såå mkt mer... men känner jag mig rätt kommer jag göra de senare..hihi.. iaf efter IDOL lär jag sääkerligen skriva hihii.. =) ha de så bra... massa kram.. å nyp på rumpan.. :$


Kommentarer
Postat av: Jasse

Usch inget vidare att lillan blivit dålig...Tror att även lillan här hemma håller på att bli dålig, hon har lite feber och är EXTRA mammig : /



Men varför har du inte sagt att ni ska vara själva? Vi e ju här knasbolle : p Ja ja hihi...



Ha de fint iallafall! Kramiz

2008-12-12 @ 18:36:57
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Millan

Sv:Ja visst e hon......både söt o bra skådis hihi

2008-12-12 @ 19:12:34
URL: http://amitola.blogg.se/
Postat av: Jasse

Thaaanx ^^ ;)



Så vem tycker du nu ska vinna Idol?

Kramiz

2008-12-12 @ 21:26:43
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Ja frugan har ju tittat lite till och från så hon har berättat lite och just om de du skrev nu ang Kevin...Skitduktigt av honom och samtidigt så har han ju jobbat hårt med det här med Idol...Strongt gjort alltså ( :



Vet inte varför jag inte följt Idol detta året, men det har varit mycket jobbig runt omkring oss som du själv vet med grannar osv...



Kramiz

2008-12-12 @ 21:38:26
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0