han ringde...

Idag ringde Danny.. å fråga om de va OK att han kom hit å träffade Cassandra men jag sa nej..
för känner inte alls för å ha honom här idag.. spec.. inte när han skulle ringa IGÅR! å säga en tid.. vilket han inte gjorde..
Läs  Inlägget nedan så förstår ni mer..

Han fick värdens utskälning av mig... det  var han värd.. han behöver höra allt jag sa... men bara de att den tröga jävlen fatta inte va han gjort för fel.. hummm ja va FAN kan de vara! ?!?!
svårt att lista ut va! :P ?

haha... mm för vissa tröga kan de ju vara det.. ;)
men inte för oss anda! :P

Jag sa bla att han inte får träffa Cassandra mer.. för på desa 13 månader har han inte visat ett skit att han bryr sig om henne! å 13 månader e en LÅÅÅNG tid!
redan när jag fick reda på att jag var Gravid skulle han ju skärpa sig men de gjorde han inte, å sen när hon väll va ute ens inte då skärpte han sig!

Hans förlust..
skönt å få sagt ALLT jag tycker å tänker om honom..

jag va riktigt ärlig mot honom och sa "du är en så kass pappa så de hade fan vatt bättre utan en"
å massa anat sa jag... men, å jag var/är SKIT förbanad!!!!!! :@

nu har han iaf fått höra va jag tycker å tänker, de var SKÖNT! å få ut sig ALLT till honom! =))
han sa bara "jaja... vi snackar mer sen när du lugnat ner dig för detta menar du inte"  osv osv...
men jag menae på... "vi behöver inte prata mer för jag e fördig nu å har fått allt sagt... du har ingen dotter heltenkelt"

ngt i den stilen sa jag till han å så klart en massa annat! :P

å så sa jag även att om han komer hit utan lov så ringer jag polisen.. å sken e den han kommer ALDRIG få lov av mig å komma hit!
för nu har.. droppen gott.. å han har haft min gravidetet på sig... PLUS 13 månaer! (så gammal min dotter är) att skärpa sig å de e fan en låång tid!

jag sa även "ja jag hoppas att du njöt sist du va här för de va sista gången du träffade henne"

å då svarade han "nej de v de inte för jag kommer träffa henne mer"

bla bla bla!

8 min å 19 sek snackade vi i tele.. :P hehe! :)


sen när jag sa "du bryr dig inte om Cassandra för du hälsar på så sällan ens inte 1 gång i månaden... du hälsar på typ var 2 - 4 månad"

så sa han

jaa men jag sa ju at jag kan komma idag ju... idag ska jag vissa att jag bryr mig visst om henne..

då sa jag att de va försent för lixom om han komemr IDAG ja då kanske de ändåså dröjer månader innan han komemr igen..

å lixom han har fått SÅÅÅÅ många chanser nu... så han e inte värd fler.. han tar ju fan inte dom chanser han fått!
jag har vatt för snäll under dessa 13 mån cassandra funits... jag borde tagit tag i detta redan  när hon va 4 - 6 mån för på den tiden ska man väll fan kuna vissa att man bryr sig!

aja pallar ej skriva om detta mer. mina närver spränger snart av ilska! :(


ha de så bra alla! :) kram.. :p





Kommentarer
Postat av: Jasse

Stor idiot...de e va han är! Men ska säga dig en sak...men skriver de på MSN...Danny behöver inte få veta allt!



Kramiz

2008-12-06 @ 16:14:34
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Millan

Tackar tackar!



Visst e dem söta....men puff e såååå lat hihi



Ha en trevlig helg o välkommen till min blogg igen



Millan

2008-12-06 @ 16:45:45
URL: http://amitola.blogg.se/
Postat av: Millan

Hoppas allt ordnar sig och att ni slipper ha nått me idioten att göra mer!



Han förtjänar inte att ha en dotter!



Millan

2008-12-06 @ 17:02:15
URL: http://amitola.blogg.se/
Postat av: Jasse

Thanx för dina kommentarer ler

2008-12-07 @ 01:52:08
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Heeeello!



Du är utmanad i min blogg: http://jasse.webblogg.se/2008/december/jag-har-blivit-utmanad.html



Kramiz Jasse

2008-12-07 @ 13:55:39
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0