idol finalen! :)

fy fan asså! =)
sitter me tårfyllda ögon.... ja.. inte just nu men innan när man kollade på första delen av finalen!!!! :D
asså dom e såååå bra båda 2, Meeeeen Kevin e snepet bättre.. :P
å att han lixom bara but i sverige nu exakt 1 år å kan redan såå bra svenska.. e beundrar jag!
när han sökte idol förstod han ingen svenska å kunde typ inte tala nån svenska alls...men nu kan han ju för fan jvligt bra svenska om man tänker på att han bara vatt här ETT år!

å inte bara de han kan sjunga ALLT jag har kollat på var avsnitt av idol2008 å han har ALDRIG gjort något dåligt eller halv dåligt eller bara helt okej.. utan han har enbart gjort GRYMT JVLANS BRA IFRÅN SIG MED ALLT!
han e fan.. den bästa idolengenomtiderna i VÄRDEN! inte för jag hört alla.. men kollat typ alla idol i sverige å sätt en del från USA med mer.. men fan han slår allt å alla! :D han e bäääst...

Alice e med grymt bra..hon var lätt den bästa tjejen.. av idol 2008! :)
å en av de bästa av alla i idol2008.

men den aldra bästa tjejen i svensk idol... i alla år e ju LÄTT Amanda!! :D
rösten,charnen,utseendet ja ALLT åhh... att höra henne sjunga.. e såå underbart.. å se henne sjunga gör så man får rysningar å allt.. hon e vacker å bra! :P

å Laila Bagge... (tjejen i den nya joryn)  hon e la bara för fin.. :P
gillar oftast inte tjejer me långt blont hår.. :P
men de finns bevis på att e kan finnas få som ser bra ut me det... å de e då Amanda Jenssen å Laila Bagge!=)
spec... Laila.. för ja.. hon e fin heltenkelt... :P, hennes ansikte asså =) så vackert =)
inte för å va så kan man inte fatta att hon vatt gift me Anders Bagge.. (en av killarna i joryn... han skalliga)
men ja.. klart han har väll bra personlighet å den e ju med viktig så klart =) hehe.
ne men Idol e ett nice pogram.. ¨jag trude inte de skulel va så bra med en ny jory... å de tyckte jag inte 1a avsnittet..men redan på 2a börja jag gilla den.. å nu så tycker jag idol e lika bra som förr..klart att man saknar den gammla joryn ibland.. för i utagningarna kom de med roligare kommentarer osv... :P,men men denna e med bra ju! =)

de va ändå rätt nice å  kolla på idol själv.. visst man har ingen å prata me..men ingen ser en iheller när man sitter å gråter framför TVn hehe..
jag e skit kännslig asså :/
har alltid varigt de.. å de bev ju inte bättre sen min dotter kom precis.. :p hehe.. snarare tvärt om blev MER kännslig vilket jag inte trude att jag kunde.. imet jag redan va skit kännslig *fniss*

aja.. Kevin borg 22år och Alice ? humm.  något, 17  år :P
vem vinner idol.. =)
de återstår å se! :D wiiie!
båda e bra.. å värdiga vinnare.... meeen Kevin... e lite bättre ;)


ne men ska int skriva mer just nu.. men lär återkomma sen när idol e över.. å man vet vinnaren  hihihih :D:D:D
*läängtar* vem de än blir kommer jag säkert börja gråta :/ *jobbigt* men de av lycka iaf bra de ju :P haha! xD
ha de bra.. :),kram!

Kommentarer
Postat av: Jasse

Sv: Ja precis, de kan man ju hoppas *( :

2008-12-12 @ 21:55:48
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0