jag e klumpig.. =/ typiskt.. =P

jag satt vid datorn... huungrig.. kl va ca 23:45-23:50 något... å så tänkte jag humm va kan jag äta som inte tar såå långtid me tanke på att kl e så mycket å man kanske inte vill stå framför spisen 30 -60 min precis vid den tiden hehe.

så de jag kunde komma på var nudlar å korv... hehe.. för.. ja.. kanske inte e godaste sakerna å ha tillvarandra men ändå ;) hehe.. för tänkte bara nudlar blir ajg inte mätt på så måste ha något till å då va de ända som gick fort korv hehe.

mm... korven väll färdig så läger jag upp de på en talrik... nudlarna e oxå klara nu.. typ strax efter korven var klar.. :P
å jag ska häla av nudlarna.. för gillar de me inget vatten alls eller yterst lite... (så nu vet ni hur ni ska göra nudlar till mig *fniss*) mm å va händer tro JOOOO.. jag tappar ALLA nudlar ner ivasken... :/
så fan då fick jag bara äta 3 korvar å en apelsin haha.. men men..
å drika..energy drink :P hehe.. utan vodka.. då SÅÅ klart hahah! :D
ne inte supa mit i veckan inte ;)
å desutom ensam... fattar inte redet vitsen me de.. :)
men e man några styckna å lie sånt å de e freda elelr lördag så kan redbullvodka va nice.. :)
farligt jag vet bla bla bla..men va fan de e ju allt nu förtiden så då kan man ju inte göra något ;) haha
man kan ju tex få canser av typ allt... :P *fniss*
palla ;)

å jag har inte tänkt på henne.. alls idag.... vissa vet vem jag menar andra inte.. :P
så de e nice :D at jag inte tänkt på henne ;) hihi..
kanske bäst så.. :P eller.. :) va säger du... ;)

smart å ta en energy drika nu vid dena tiden asså haha (Y) tummen upp.. man blir ju mer pigg än va man redan var hahaha! :D
plus så får jag ont i huvet av såna driker.. :/ :S hehe.. men men.. dom e goda iaf... alltid något.. :P
å en gång när jag va skit trött eller slö tog jag en sån å då jävlar blev de fart på mig å jag städade hela köket *fniss*
sån kan man ju ge sina barn på 10 år å uppot haha.. så kanske de städar! ;)
men fan va man ska rapa av den asså :/ men men ^^ så e de ibland.. :P
jaa...jag vet ej va jag ska skriva mer.. känner att de mesta jag skriver nu e bara en massa flum *fniss* kanske fanns vodka..iden trots allt :O hahahaha! :P  nedå.. men.. man kan ju tro de.. :P

innan idag duschade jag typ vid 21:15 va klar typ 21:30 de va nice å duscha.. :)
men de e lite så... nervöst elelr vad man ska kalla de att duscha när man e ensam med Cassandra fast hon sover så inbilar jag mig att jag hör henen å måste stänga av vattent för å lysna.. :P
men ja de e bara inbildning.. fast syrran e hemma inbilar jag med mig att hon vaknar *fniss*
när jag duschar asså.
asså fan när jag e ensam hemma å duschar när cassandra sover känns de som jag övergiver henne.. elelr va man ska kalla de.. :S men fan man måste ju duscha.. :P hehe men vill ej va smutsig.. :P
plus sen när jag bor själv har jag ju inget val *fniss*

ne ska inte skriva såå mkt mer nu... men ha de så bra alla.. :) hehe..Kraamen.. å nyp på rumpan.. :$ :P

Kommentarer
Postat av: Jasse

Ajdå...synd på nudlarna ju : p



Du var ju helt hyper inatt fnissar Själv trodde jag ju nästan att du hade vodka i...Ovanligt med folk som "reagerar" så endast på energidryck ju skratt



Skönt att du slipper tänka på "henne" förstår att de e jobbigt...och så lägger vi det åt sidan! ( :



Klart man måste duscha och du överger ju inte C...för inte vill hon väl ha en smutsig mamma?! : p^^



Sv: Tror ärligt talat att jag lägger ner bloggandet snart för pallar inte mer snart med allt skit runtomkring! : /



Kramiz

2008-12-17 @ 12:35:23
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: millan

Hehe...jaså....men håller inte du på MFF?! funderar



Hoppas att allt e bra me dig o lilla C idag?!



Kram Millan

2008-12-17 @ 14:25:29
URL: http://amitola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0