Måndag.. vattnet har gott!! ;);) wiie :D hehe..

idag händer inte såå mkt eller ja typ ingenting eller vi ska tväta kl 16 - 21... så de ska bli nice med lite rena kläder.. :)
å jag vet intbe alls vad jag ska ha på mig på Onsdag.. men de löser väll sig de gör de ju alltid! :) hehe.
imorgon får jag pengar de ska bli nice.. för nu e jag fattig kan jag lova ^^
så ett tillskott i kassan skadar inte ;) hehe.

fan jag mår illa... :/
inte allt för skoj.. alltså.. :P


å vet ni vad.. i dag Gick Elinas vatten! :D:D:D
fick ett SMS 7:30 i morse som löd  "Annika! Mitt vatten har gåt :-O :-O" men jag såg inte de fören kl 9 hehe! ^^
men så svarade jag på SMSet så klart  å efter 1 - 2 timmar får jag tillbacka ett att hon bltt hem skickad... å ska in i morgon kl 9:30 så de e nice :D
ska bli spännande ju hihi.. å så trude vi att han skulle vara nästan 1 år på sin första jul.. imet han e ju beräknad till den 14 jan 09, men ikke han kommer bara va 1 dygn på julafton hihii!   Lilla Elina Fina ska bli mamma wiiie! :) hehe.
skoj skoj! :)
Grattis i förskott gumman.. ska bli skoj sen å se bild på honom.. :)
å änu mer skoj sen å träffa han såå klart! :) å dig me förstos :P
men mest han ;) hehe.


ne ska inte skriva så mkt just nu..men ha de bra alla! :) kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0