Måndag =)) wiie!

ja i dag har de vatt en TOPPEN DAG!! =))

Syrran J va på UL idag!! :D:D:D hon är i v 24 på Onsdag så de e ju snart! :)
tiden går fort.. :) hehe, å de e en liten tös där inne! :)
typ nästan alla jag känenr inklosive mig själv får döttrar hehe! :)
nästan alla iaf... Emma har ju en som å Elina ska snart få en son.. :P
men de e typ de ända jag känner som har fått/ska få söner hehe.. :P
de senaste åren.. ...  annars e de bara döttrar.. :P
tror nog att de yngsta jag känner som e killar e syrrans tvillingar å de blir 9 i Feb 2009 hehe:P
ja förutom lilla B då.. hehe (Emmas son på snart 1 år)
å sen Elinas son.. :P (beräknad 14 jan 2009)

sen så blev de av till Malmö =))
jag, Syrran A syrran J å Cassandra!:)
de blide toysrus och Mc donals de va naajs Cassandra ääälskar Mcdonals mat!!! =)) hihi! :D:D:D

å de blev en del julklappar.. :)
jag köpte 6 st till Cassandra där.. (på toysrus) så hitils har jag ju 7st för hade ju en sen tidigare.. :P hehe.
syrran A köpte julklappar till Cassandra å syrrans Js 3 barn! :)
syrran J köpte inget ^^ hehe :P

sen i dag köpte jag en sak till min syrras J son M.. men de va inte på toysrus.. :P


idag har jag å Syrran A.. :P, pakat in en del julklappar! :)
de va nice ! :)
men inte alla dock för vi hade bara 2 rullar.. så lite får vänta tills vi köpt mer paper! =)

ja just de köpte med 2 st 20 kr julklapar de va på natto hehe.. :P,för vi har ju en sån lek på julafton som vi vuxna gör me tärning... vissa vet nog va jag menar..men pallar ej förklara den =P för dom andra.. :p hehe..

nu har jag kvar å köpa till Diego.. Electra, Alexia, syrrasn son D o dotter N, och några mer  till Cassandra! =)
å min "hemliga" person.. :p hehe=)

Jaaahaaappz....... då får man va ensam denna veckan med.. :/
syrran åker å jobbar i morgon (tisdag) å komemr hem på fredag... blöäää men men så e de ibland...
drygt... å ensamt... men de går.. :P

aja... ha de så bra alla.. ;) hehe...kraamen... å god jull.. :P

Kommentarer
Postat av: emma

Åhh B blir snart ett helt år ska bli så underbart att få hålla kalas för honom=)

2008-12-08 @ 21:05:39
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Jasse

Vi fick inte vara me : ( blöööä



Verkar som ni hade nice i Malmö iallafall...

Blev gåvorna fint inpackade nu då?



2008-12-08 @ 21:20:00
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Visst e de sjukt...men tror ärligt att det är därför! Varför annars? Vi är ju inga människor som dummar oss. Men att låta det gå ut över ett litet barn?!?! Blir så förbannad!



Kramiz & tack för din omtanke! ( :

2008-12-09 @ 01:00:06
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Tack än en gång...Du fattar nu varför vi måste härifrån?! Visst man kan inte fly alla problem men jag tror ändå att det är bättre i Lund och just på det området vi söker bostad!



KRamiz

2008-12-09 @ 01:12:07
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Sv: Nice o slappa ju : p



Hehe...ja de gör lillan oxå...men nu har hon händerna längre ner så de skvätter inte så mycket. Men ibland så tar hon handen underifrån över själva munstycket och DÅ kommer de vatten överallt...skratt



Kramiz

2008-12-09 @ 16:37:24
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0