Måndagen den 29 December 2008 ;)

ja... idag e de då månag.. :P
vi har mest tat de lungt vatt på bolaget å inhandlat de vi ville ha tilll nyår! =)
jag handlae 10 flasker de får recka.. :P man får snyllta av nån nanna isf om de inte skulle recka ;) hehe
några e xider några e alkoläsk och några e smirnoff ice.. så de e NAAJS hihih...
sen har jag handlat ett par mjukingsbyxor på inter sport så de va nice =)  kan behövas ibland ^^ hehe.
annars har vi typ bara tat de lungt städat lite.. å sånt..
å nu sitter jag vid datorn....... å de blir kanske att kolla film sen... man får se hehe ^^
Cassandra sommnade redan kl 18:30  jag ville ha henne vaken en stund till.... men ne.. de palla hon ej hehe..
naaw mammas fina snutta pluta! =)) du e såå älskad så... å inte bara av mig kan jag lova ^^
andra med! =)


i morgon e de Tisdag syrran va tvungen å hoppa in för å jobba i morgon...
sen efter de asså när hon e hemma så ska vi åka till ica maxi för å handla lite =)
undra om dom med har mellandagsrea där ¨på maten :O hahaha..
ne... skoa tror jag ej ;) haha..

har busat en del me Cassandra idag i hennes tält hon äälskar de tältet! =)) hehe.

ne nu så ska jag inte skriva såå... mkt mer.. ;)
men ha de brva alla!! =))
gott nytt år! :) å kram.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0