natti... :)

ska sova nu... å  e inte dep mer... :P

har får prata av mig lite med J de känndes bra taaack J... :) (om inlägget här nedan asså)

Min bror T kom ju oxå me ett förslag.. men ne de förslaget han kom me kan jag nog ej klara av.. asså...
han menade på att jag skulle sluta prata me henne helt :O
visst då glömmer jag nog men ne... vill ej sluta snacka me henne.. ^^ hehe.
så då s ahan skyll dig själv då att du rår runt å e lessen..  osv.. :P
mm de får jag ju göra då ju.. ;) hehe..

ne fan kl e mkt å jag mååste sova för cassandra lär vakna om några timmar å denna natten har vatt mycket bättre än förra *skönt*

Älskar dig Cassandra


å tänker på dig å saknar dig.. ja.. den de handlar om här nedan..

Emelie visste med en gång vem det var *fniss* klart vi har ju kännt varandra i 4 - 5 år... så... hon har väll fått höra en del om henne :P hehe..


fan något jag känner för å göra som va läängesedan nu e ut å ta nån öl/cider/vatten va man nu än vill ha hahah :D
på nån pub.. :P å bara sitta å snacka.. :)

inte supa sig full bara ta vars 1 - 3 st. :P

de va ett tagsean jag va så på en pub bara.. :P:/

men så e de ibland så klart å spec när man har barn =)

ne men sov gott alla... :) kram kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0