Onsdag ^^

idag så ska jag å Lillan tvätta kl 16 - 21
eller ja... imet jag e ensam me henne så hämtar jag nog upp tvätten tidigare för hon sover ju säkert vid 21 å vill lixom inte lämna henne ensam!
men min bror kanske skulle komma hit i dag... å sova över..  för han e ju skadad... så han kan ej jobba  ändå så.. :P
å då kan han ju va här uppe medan jag hämtar tvätten å då lämnar jag ju inte Cassandra sovandes ensam i lägenheten ^^ hehe.. för även om de bara tar 3 - 5 min å hämta tvätten vill man ju ej lämna henne ensam.. ^^

haha.. de lät ball de där om min bror "han e ju skadad" :P precis som han va skadad i huvet.. men ne... änu en skada tack vare hans fotboll.. den här gången va de inte cenan i knät å lite annat som hoppa av... som  förra skadan
nu va de cenan i hälen.
så han ska nog va sjukskriven ca 1 - 2 mån till har har redan vatt de i humm ja va e de nu tro.. 1 mån`? :P
ngt sånt ^^
å me hans jobb kan man inte jobba me ett gippsat ben.. :/
men men ^^

man kan ju hoppas att han kommer så man inte e ensam.. :/ *trååkigt*
anars så kan nån annan få komma hit :P

Cassandra e lite förkylld... snuvig å hustig.. men lika pigg som vanligt å ingen feber.. :)
å de värkar som hon inte har ont nån stans iaf! :)
jag e iaf inte förkylld. :)

idag blir de mest kolla lite på TV.. å sita lite vid datorn o lite sånt.. ^^

ne snart ska vi ta å äta lite... :)
ha de bra alla=) kram.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0