Onsdag... m.m

mm i dag har vi bara tagit de lungt å åsnt.. :)
sitter vid datorn nu.. ja de märks ju.. för annars hade jag ej skrivit här.. ;) hehe..

ne.. pallar ej skriva mer  just nu.. ska försöka komma isäng tidigt idag...
för ska upp vid 8:30... - 9:00 typ
min syrra J kommer hit kl 9:20.

så ska vi på hennes sons D avslutning den börjar kl 10, sen ska vi gå lite i stan osv.. :)
Cassandra e lite bättre nu.. å i morgon e de en vecka sed hon börja bli dålig så lite luft behövs nu känner jag! :)

ska även köpa julkort som jag ska skriva man kan posta dom i vanlig brevlåda ju.. ;)
så kommer de ändå fram innan jul.. om man lägger dom.. imorgon... å senast fredag! :)
så e ska jag göra så klart ;) hehe..

så de va lite om onsdagen å va som händer på torsdag.. ska skriva lite om helgen oxå.... vi ska passa Zeke! :D
hehe.. så de ska bli skoj! :)

ne men ha e så bra alla.. :), kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0