Torsdag!=)

idag e de torsdag... en bra torsdag vatt på öppna förssolan med Cassandra idag å familjen M, de va skoj! :)
första gången jag å C va där! :P
har inte velat gå själv :/
så de va nice å ha sälskap tack så mkt MmJ.. :P för en underbar dag!

de va skoj å se Cassandra leka trots så mkt folk.. annars e hon så blyg!:)
har hon fåt efter sin mamma.. :P hehe..
eller ja hennes pappa e me blyg...... men ja skit i de nu hon har bara mina gener ändå så *fniss* :P
för hon har ju bara mig!=)
ja men ni vet!..

aja.. ha de bra alla å Cassandra sommna nyss hon bara somnade..!:)

å btw lilla m e sååå sööt! :)

kram.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Tack själv^^ det var jäätesköj och kul att Cassandra vågade sig fram så mycket och vågade leka och ta för sig ( :



Naaaw thanx visst e hon....det är Cassandra oxå...en riktig liten gullunge ju...och så fick jag henne att smila oxå ju
: p*



Kramiz & tack än en gång för idag (igår)

2008-12-12 @ 00:24:02
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Millan

Gokväll i stugan!



Tack själv för igår....en mycket bra dag och så fick våra flickor leka av sig lite hihi



Tack.....C är oxå söt och busig!



// Millan

2008-12-12 @ 18:00:08
URL: http://amitola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0