vill sååå gärna ha en... eller 2 ;)

jag vill så gärna ha en katt eller 2.. men en e bättre än ingen *fniss* hehe=))

en katt e nog de ända jag önskar mig i julklapp va jag kan komma på nu iaf.. :P hehe

för flickvän e ju inget man lixom kan få i julklap kanske ;)hehe..

men.. en katt hade vatt nice.. men syrran vill ju inte ha en :(
fattar ej varför asså.. :s va fan e de för fel me å ha en katt ?!?? !
hon säger att dom hårar men va fan de finns DAMSUGARE!
å så e hon rädd att den ska riva på sofferna men visst de kanske den kan göra men sånt går på stoppa man kan köpa kläsbräda osv.. ^^
jag VILL ha en katt asså!

de skumma e att hon hade kunat tänka sig hund om de nte vatt för alla traper.. å att de blir svårt för mig å gå ut me en valp en massa gånger om dagen när jag har Cassandra osv.. imet hon jobbar.. de kan jag köpa.. för de hade jag me tyckt de varigt.. klä på Cassandra fram me vagnen å ut me hunden för alla trapper bla bla.. å en valp ska ju ut OFTA en vuxen lite mer sällan än en valp men även e hade vatt jobbigt
å jag å syrran e såna att vi vill ha hundar från d e små valpar så man fustrar dom själv från början..
lika så katter ^^

men va fan hårar inte hundar då :S?!

humm jaja.. så fort jag ej bor med syran mer så ska jag fan skaffa mig 1 katt eller  2 de får vi se!
katter e bra djur för man behöver inte gå ut me dom..  å skulle de va så att man måste sova borta 1 - 2 nätter så klarar de sig själv ^^
de gör ju inte en hund :P


aja ha de bra alla.. ^^ kram

Kommentarer
Postat av: Jasse

Ja katter äger alltså ( :



Men vadå hårar? Har faktiskt aldrig varit med om en katt som hårar så pass mycket så att det stör en hehe...Men så finns de ju som även du säger....dammsugare! Men men lycka till, du kanske lyckas övertala din syrra eller så kanske du hittar eget snart! Söker du lägenhet förresten?

2008-12-03 @ 23:36:54
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: emma

säg till om du vill ha en katt kan du få min elvis jättegosig och snäll katt. men min andre katt går inte ihop med honom då hon anfaller honom titt asom tätt så jag hade gärna blitt av med honom för hans skull men ingen vill ha honom för han är vuxen...

2008-12-04 @ 21:48:55
URL: http://www.Korpsvartaemma.snipers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0