idag... söndag ^^ (20juli2008)

mitt första inlägg wiie =))
är inte allt för bra på sånt här..men ska la göra mitt bästa då.. ;P

idag har jag humm.. stigit upp..men aufan haha, mm.. tagithandom å bust med Cassandra.. :)
ätit frukost.. :P, sen så sommnade Cassandra.. etfer ett tag å då satt jag lite vid datan å städa med mera.. :), sen vaknade hon hehe... å jag började träna.. Syrran kollade till Cassandra =)
hon va i sin gå stol den lilla busungen =). mm så gjorde jag armhävningar haha, å Cassandra bara skratta å skratta haha:( förelempar sin mamma.. hehe, ne då..men de va så sött =) *Älskar dig min tös*

sen efter jag tränat ett tag så.. va jag färdig me de haha.. mm men..  så åt vi.. pommes å humm ja hur stavas de du.. :P
snitzel ? ja nåt sånt iaf.. :p haha,. sen badade jag Cassandra.. :)
nu sitter jag här.. :)
å.. ska duscha sen.. :)

de e väll de jag hitils gjort i dag ^^
pratat lite i tele me syran min me.. :)
humm.. ja resten av dagen blir de väll bara till å ta de lungt, sitta här..å kanske kolla på TV.. å så klart ta hand om Dotetrn min... :). Ska försöka lägga mig tidigt i dag... för ska träffa syrran å hennes barn i morgon dom kommer hit redan kl 10:30 typ.. haha.. :P så amn måste ju upp å hoppa tidigt =))
men klart de måste jag ju oftast ändå för Cassandra e tydligen moron pigg :/ hehe... meeen älskr henne ändå.. :), givetviss=)) wiie!

men ha de bra alla som tar er tid å läsa=))

kramkram.. :)

Kommentarer
Postat av: Jasse

Välkommen vännen till den virtuella världen av bloggandet ler



Kramiz Jasse

2008-07-20 @ 16:26:25
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0