måndag ^^

mm... idag så har... jag å lillan vadat/duchat :)
å sen dro vi ut i stan.. :)

handlade 3 st handukar..eller ja såna badlakan.. :p hehe.. 1 till mig å 1 till Annelie å 1 till cassandra :)
sen handlade jag present till mamma :) hjon fyller år idag.. så hon får den nån dag när jag träffat henne :)

jaf å C.. åt en glass.. sån me 3 st kulor hehe :)
vi tog vanilj, hallon/pärsika  å blåbär =)) mmmm mums! :P:)

prata me mamma min i tele idag.. :) å då gick jag omkring å bar på Cassandra rätt som de va så såg jag hur hon blunda *fniss*  så jag la henne isängen :)  så hon sover nu :)

när hon vaknat ska jag göra mat till mig å C :)

Annelie  e i maaaalmoeee.. :), me en kompis... Linda... hon som hon ska iväg me 1 vecka den 19 agu.. :)

PORTUGAL!:)

å nu snart ska ju Johanna till bulgarien humm bara nån dag kvar :/ *kommer å saaaakna* men men bara 1 vecka ju =))

aja.. de va allt för idg eller kanske inte men vi fpåtr se... återkommer jag så gör jag hehe :P

anars så skriver jag nog i morgon.. ;p  i miss u :$:)

aja ha de bra.. :) kram. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0