mm ;P

idag tog jag å lillan de lungt... :)

sen åkte vi till sösdala... till BVC de gick bra =) hehe...

hon e ej liten tjockis Hihi *fnissar* =))

vägde 9400g, 68cm lång å huvet var..44,5cm hehe=) den lilla sötnoowsen till dotter jag har=))

sen kom vi hem.. :), å åt med mera.. :), sen skulle jag beställa... tid till frisören.. :p, men hade gjort av me hans nr.. :(
å hitta inte de på nätet :O hehe:/  så..fick gå dit... :P  emn de va stängt :( haha... så får.. beställa tid i morgon eller något :)

skrev in Nummert i mobilen så imorgon kan jag ju ringa =))

så sköönt väder de e idag =))  helt underbart :P hehe..

å ja just de.. de där 8 mån testet gick bra.. :) som Cassandra gjorde asså.. ;P höhöh..

Jag kollar efter lägenheter.. :) 1a  eller 2a.. :)  mm hehe.. i Höör,Hässleholm å Vellinge.. ;P mm hehe,, meeen inte til mig dock ^^ till brossan =))) han.. har ju inget internet:/  så jag kollar lite till han =)) hehe.. så om jag hittar nån osv... så ringer jag han så får han ringa dom osv.. ja ni fattar =) hehehe.. alltid skoj å hjälpa till lite jhuu =))

de va ju jag som hitta hans underbara katt Sindy... åt honom me på blocket :)  fin katt flicka.. som e blaning mellan perser/vanlig ^^ hehe.. :)  brun/svart aktig=)

Aja nu ska jag inte skriva mer ^^ kaanske åter komemr senare.. ;P höhöh.. de får vi ju se.. :)

hau de brau =)

kram till er..:) ;P;P;P


Kommentarer
Postat av: Jasse

Tiden går fort & de växer så de knakar de små liven...Snart e hon tonåring din lilla dotter fnissar Nämen så fort får vi inte hoppas att de går ler



Kramiz

2008-07-26 @ 23:59:03
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0