mm.. så e de ;P höhö..

jahap... ny dag då.. ;P höhö...

vill bara va hemma i dag emn kompå att jag mååste iväg å handla^^
men så e de ju ibland.. ;P netto eller ica kvantum humm..
netto e ju nämre...men vet ej om dom har de jag ska handla där.. :P
vi får se.. :)

fan jag å cassandra vakna nyss vi sov midda... å vi blev vekta av TELEFONEN!! fan de e bland de värsta som finns å bli vekt av.. :/ men men...

får skylla mig lite sjlv.. :P, för e va mobilen.. å antingen kan jag ju ha den avstängd,ljudlös eller inte i sovrumet när vi sover.. :P, personen spom ringer vet ju ne att vi sover Hihi.. men ändå :) 

å den på andra sidan luren va då  min mamma.:) cassandras kära mormor:) som vi båda älskar så mycket trots att hon ringde å störde =) hehe,

jaja.. återkommer säkert senare..:), ha de så bra. :)

kram.

Kommentarer
Postat av: Jasse

INTE kul att bli väckt av telefonen...

Gör dock själv samma misstag att glömma stänga av ljudet ibland!



Kramiz :-*

2008-07-23 @ 20:04:52
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0