mmm ;P

haha,  aja..  ska nog snart soova... :)
å Cassandra... kan kräla.. å undan går de.. :P
sööötnowsen där.. :)  å de ser ball ut om man får säga så.. :$ hehe.. :)
*älska älska äälska för Cassandra kan man ju bara älska aski daski daa, fy va du e bra*  jaaa=)) så e de :)

aj min maaage:/  duma duma duuma mens värk :'( *HATA*

å GRATTIS Johanna på namsdagen ^^  wiiie... :)
söt tjej me fint namn :)

å på onsdag har du de igen :D haha, men ditt 2a namn ;P höhöhöh..=)

jahaa så den 24..ska jag å lillan till BVC.. å göra de där..ja va de nu heter..som mn gör när de e 8 mån^^

humm.. mm å jag ska ju försöka sluta.. :( men kan ej men VILL åhh... !

aja vi får se ok:) meen viiill.. åh..aja skit samma:)
m :)

imorgon... elelr ja senare idag ;P

så omemr min mamma hit =) hehe..

japp de gör hon :)

ne men nu ska jag nog inte skriva mer hehe... :) bara massa tråksker ju så.. vill ej trötta ut er :D

haha.. :P

aja ha de bra..:)... kram..

mm ok:)

Kommentarer
Postat av: Jasse

Knasbolle....



Kul me Cassandra, får komma upp en dag snart för att se henne kräla tycker jag ler o sedan har vi ju kvar lillans nappflaska hos er sedan sist ;P



Hoppas du får sova så gött sen!



Kramiz

2008-07-22 @ 00:12:02
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0