1årsedan =) m.m

idag den 17 nov är de 1 årsedan som jag å Lillan kom hem från BB... helt underbart va de å få komma hem =))) hehe!
tiden går såå fort.. :)
minns första mötet med Diego... han älskade henne med en gång!! :D
å skulle va där som en "pappa" :P hehe... helt underbar hund de där=)) <3<3<3

Jag älskar dig Cassandra ngt sååå enormt mkt.. å även dig Diego å saknar din mkt... typ..så de gör ont... =(
vi har inte träffas sen början av sommaren.. :/
så snart får jag ta mig till er igen bara de att när man inte har bil e de lite klyddigt å ta sig till er..  :/
men du va hos oss en gång iaf... :), men du kan inte hälsa å oss allt för offta iheller :/ imet alla trappor.. å dom e ju inte såå... bra för dig.. :/ me tanke på att Grand danois inte ska gå i trapper allt för mkt å sen... desutom att du börjar bli gammal.. :/ å då e de ju heller ej bra me trappor ^^

ja då har Cassandra sinnya vagn =) *sköönt* å den e såå bra  å fin tycker iaf jag =)) å min släkt med.. :P (sa dom iaf hehe )
så nu har hon en vagn som går FRAMOT eller va man ska kalla de.... hon vill ju helst sitta så... för i den andra hon hade va inte vändbar så då satt hon baklänges å vissa tillfällen försökte hon vända på sig.. :/ trots sele..
såå lånade jag en vagn av syrran.. som va vänd mot de hållet Cassandra vill sitta på... å de funka betydligt bättre =))
men den e inte alls min stil plus e den skiiiit låg... å jag e ju ändå kort så tänk då nån som e lång :O hehe...
så jag bestämde mig för å skaffa en annan =))
den andra jag har e ju en liggvagn... så den kan hon inte ha den sluta hon använda när hon va 5 mån ^^
så nu har jag en vagn som antagligen e den sista vagnen jag har till henne hehe =)
den e från 6 mån till 3år + hehe.. men tror nog inte hon kommer ha sååå mkt vagn efter 3 års ålder ^^
kanske bara om man ska gå längre promenader osv.. men de får man ju se då ;) hehe..

idag ska vi mest bara ta de lungt.. =) å sen handla å lite å sånt bara... :)
kan helt ärligt säga att de kommer va första gången jag kommer va ute me vagnen hehe.. :$
för de har inte blitt av att vi vatt ute än.. :/
men klart bara haft den sen lördas så =))
vatt värre om de va 1 vecka sed eller ngt sånt.. :P haha.. ;)

aja.. ha de bra alla.. :)
kanske återkommer senare idag.. ;) hehe..men de får vi ju se =))
kraamen.. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0