jag kan.. =))) wiie! ;)

mm.. jag kan laga mat bara jag vill så går de =))

i dag gjorde jag spagettie å köttfärsås... för föörsta gången va jag kan minnans haha.. :$ men så e de ibland.. :P
å för ca 1 - 1½ veckasedan gjorde jag tacos själv första gången å de e inte svårt alls.. asså saken e den att jag KAN laga mat... men bara de att jag har för dåligt självförtroende :/ å de e jobbigt.. jag tycker min mat e god.. å de gör andra med.. säger dom emn jag har dåligt självförtroende när de gäller matlagning.. så jag tror att när dom säger att min mat va god så ede bara som dom säger för å göra mig glad.. :/
men dom tycker nog den e god ^^
de tycker iaf jag.. :), Cassandra å¨råtterna med.. :) å Diego! xD
nu när jag flyttat hemmifrån så lagar jag en del mat visst de  e mest syrran som gör de.. men på dagen när hon jobbar gör jag ju lunch till mig å Cassandra... :), så de blir ju gott... :)
idag gjorde jag maten till mig syrran å Cassandra å som sagt de va spageti m köttfärsås;)
å dom gilla de=)))
wiie! ;)
jag kan mer än va jag tror.. behöver bara ett bättre självförtoende för å insede.. men de e liite bätre nu när jag har blitt mamma än va e va innan dess ;)
bra e ju de xD
wiie! ;)

de e faktist skoj å göra mat... :)
lalalalala (A)
men bara de ska nån annan mer än jag å Cassandra äta de så vågar jag inte :$ eller idag gjorde jag ju de men... ja... ibland tar man mod xD
å jag lyckades! :D  wiie! hehe..
skoj skoj!! =))

ne men nu ska jag inte skriva här så mkt mer hehe.. :) ville bara skriva lite om matlagningen hehe =))
ha de bra alla.. =),kramen.. ;)

Kommentarer
Postat av: Dennis

2008-11-19 @ 21:07:59
URL: http://lilladoris.blogg.segg.
Postat av: Dennis

va gött me köttfärsås, det åt jag ochså i dag,

2008-11-19 @ 21:11:04
URL: http://lilladoris.blogg.se/
Postat av: Jasse

Tjingeling! Visst inte att du egentligen INTE lagar mat hehe...Men de var ju bra att de tar sig ( :

Huvudsaken e ju att de blir gött. Bara för de så blev jag sugen på spagetti & köttfärssås...du kan inte slänga iväg lite?



Ha de fint! //Jasse



Ps: Har du kollat in min nya blogg? Här e en länk annars: http://jasse.webblogg.se/bedtimestorys

2008-11-19 @ 21:24:42
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till jasse

hehe.. okej men nu vet du.. ;)

elelr ja ajg gör ju de men äche..



mm de e huvudsaken ju =) hehe



aa de e gott de;)



jovisst kasstar hoppas du fånga.. :P



har redan läst del 1 å 2 ;) hehe..

2008-11-19 @ 23:30:43
Postat av: svar till dennis

ja visst e de gott =)) , ah nice:P

2008-11-19 @ 23:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0