Lördag.. :P

ja i dag e de lördag! hehe.. vet ej va jag skulle göra idag =))

har blitt ärbjujden å hänga me till deep... men... jag känner inte alls för de... för festade ju föra helgen... å pallar inte en helg till hehe.. plus så vill jag va me min lilla dotter så mkt som möligt nu innan nyår!! =)))

e hungrig... men ska äta om ca 15 min har 2 piroger i ugnen hehe^^
så de e ca 15 min kvar.. xD

syrran e i malmö.. =)) hon trude hon skulle komma hem vid 18 tiden.. ^^ men vi får se.. ;P hehe..

åter kommer kanske senare idag.. :) ha de bra alla gladisar....kramaeen...

Kommentarer
Postat av: Jasse

Thanx för ditt svar ( : Självklart...trivs man med sin stil så varför ändra hehe...Men ibland kan de väl vara kul?!?!



Åååh hihi...thanx, kul att du gillar den ( :

_______________________________



Ah Deep hehe, de e ju Halloween tema ikväll, hade själva tänkt gå dit men så blir de inte hehe. Blir nog att ta de lugnt här me!

2008-11-01 @ 18:12:59
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till jasse

så lite så.. :) hehe, ja precis så e de ju, ja nån gång på skoj typ kan va roligt ju hehe..



jag funderar på å köpa svart nagelak.. å se om jag trivs/passar me de.. för jag tycker de kan va fint haha :D

:$



så lite så=)) aa de e kul=) hehe..^^

2008-11-01 @ 18:36:58
URL: http://bumsibum.blogg.se/
Postat av: Jasse

Hehe....söndag, du e liiiite i förtid skratt



Ja fy bubblan,

man hade nog blivit lide arg oxå : P



Mmmm...de var så nice!



Nu ska lillan ha sin välling o sen nanna!



Ha de fint! ( :

2008-11-01 @ 18:57:30
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0