Lördag=)

idag har jag å Cassandra slappat fram till kl 12.
sen åt vi lunch sen städa å sen gjorde oss iårdning.. ^^

sen kl ca 14:30 kom Danny å en annan..
Cassandra fick en liten hund av sin papppa (danny)
i födelsedagspresent.. söt å Casssandra gilla den=)
å en julkaländer.. de köpte jag me till Cassandra för ett tagsedan.. :P
så nu har hon 2 st hehe! :D
så från å me den 1 dec - 24 dec får hon TVÅ chokladbotar om dagen sån lyx va för en lite 1 åring ;) hehe!
dom kunde ej stanna länge så de gick redan ca kl 15:20 elelr ngt sånt ^^

Cassandras farmor skulle ju me komma.. me hon har hamnat på sjukhus.. :/
så de va därför hon ej kunde komma.. så nu skulle danny å hans vän ner till malmö å besöka henne.. :)
dom frågade om jag å Cassandra ville me.. men ja.. jag sa nej för vi har ingen bilbarnstol å jag vill inte åka ända till Malmö.. å sen hem igen utan stol till henne å nu e de desutom halt så nej tack!:P

men på Tisdag ska jag å syrran antagligen u å kolla efter en till henne! :D
beroende på hur hon jobbar osv.. :)
*läängtar såå* HOPPAS hon  e ledig ELLER iaf slutar tidigt hehe =)))
men vi får se helt enkelt.. ;)

ska inte skriva så mkt mer just nu men ha de bra alla.. sötisar.. =))
kraaamen! ;););)

Kommentarer
Postat av: Jasse

Tjingeling...Jepp hade skitskoj och jag hade fått ångra mig om jag inte hade åkt!



Hur har er dag varit?

2008-11-23 @ 19:00:53
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till jasse

ahh bra de=) jade hade du gjort tuyr du åkta dit=)



den har vatt bra tackar som frågar =)



er då?

2008-11-24 @ 14:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0