ny klippt =)

har vatt å klippt mig i dag å jag trivs =))

hon gjorde ingen frilla... hon fråga om hon skulle men jag sa att de inte behövdes.. :P

för jag ska göra en egen sen ^^ men de sa jag inte ;P hehe..

men e nöjsd me lägnden å allt sånt =)), å de finns liiite kvar av de blonda.. för man kunde inte klipa bort exakt allt sa hon men jaja..  :P hehe..
e nöjd ändå =)

får se om jag har min riktiga  hårfärg ett tag... eller om jag snart nån dag ska färga de.. :P
men jag tror jag har de kvar i min riktiga ett tag ändå... =)
för de slits rätt mkt när man färgar de osv.. ^^
blonderade ska jag inte göra på ett bra tag.. nu har jag haft de... så nu får de gå minnst 6 mån om inte mer till nästa blondering =)) hehe..
tror de lär bli nån fin brun färg eller.. svart nästa gång jag färgar de =)
men de får vi ju ta å se.. ;), som sagt ska ha min riktiga nu ett tag =)) hihih..

i morgon ska jag å syrran på midda =))
i Malmö på Jägersro =)) de kommer nog bli fett naajs asså! :D
så min syrra J ska ha henne då =)
min mamma hennes man å min mamas bror å hans tjej... å våran bror T å kanske nån mer ska oxå va med på middan =))
kommer nog bli skoj =)
wiie! ;)

ne ska inte skriva mer just nu iaf.. ;) hehe.. men ha de så bra alla=)) hehe.
kram kram..  :P

Kommentarer
Postat av: Jasse

Skickar den här:



När fick du reda på att du var gravid?



Blev det en chock?



Hur gammal var du?



Hade du mycket halsbränna?



Spydde du mycket?



Hade du mycket foglossning?



Har du fått bristningar?





Trodde du att det var en pojke eller flicka?



Gick du över tiden?



Födde du för tidigt?



Hur var förlossningen?



Blev du sydd?



Dragen med sugklocka?



Hur många var inne i förlossningsrummet?



Hade du någon nära med dig?



Vilket BB födde du på?



Hur stor var bebisen?



Vad fick bebisen för namn?



VARSÅGOD ( :

2008-11-24 @ 19:58:20
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till jasse

meen taack =))

2008-11-24 @ 20:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0