Fredag.. ^^ m.m

mmm i morse så åkte dom iväg.. :P
min mamma, hennes man.. min mammas bror (min morbror.. :P) å hans tjej... (som e min systers mans mamma haha ;P)
iväg till Italien... :)
dom ska bara va där fre - måndag ^^
men e e nog skoj för dom=))

Min bror Thomas bor just nu hos vår morbror...för å passa hans hund Zeke.. :P
eller Zeke Peke som jag kallar han.. *fniss* =)
Sen lilla Diego... fick ingen hundvakt... :/
jag hade gärna passat han om de inte vatt för alla trappor här..för han börjar ju bli lite gammal... å grand danois ska inte gå i trappor.. å änu semre när de kommer upp i åldern.. ju :/
så han e på ett panshonat eller hur faan de stavas..
men e e ett jätte bra panschonat =)
han har e säkert bra där men bara de att jag önskar att jag kunde va hos han!
min lilla bebibuss! asså.. me vissa sakwer me diego känns de som de e ens barn... för när min mamma sa att han skulle va på ett sånt.. så tänkte jagåhh lämna bort lilla diego för första gången!! :/
osv osv.. :P för annars när vi åkt bort har alltid folk vi känner kunat passa han.. å har bara mamma å hennes man åkt har de ju vatt jag.. för när jag bude hemma va de ju i hus.. hehe å då va de inte traper.. :P
men äche de e nog bra för han där ändå å de e ju bara nån dag inte flera veckor! =))
sötnows hunden där=) ÄLSKAR!!!! värklif´gen den hunden!! =))
Diiiijaaaaiigooo.. som jag brukar kalla han ibland.. :P
han e snart 7 år men alltid som en luiten bebis för mig.. :) å säkert för mn mamma me.. :)
jag å mamma vill nästan ha samma tatuering.. :P
jag sa de först=))
sen sa hon att de hade hon me tänkt hehe :P
mm men jag vill ha ett proträtt på Diegos huvud på min arm.. antagligen i profol... eller framifrån får se.. men trpor mest på profil.. GDs huven e såå vackra!!! spec i profil
å då e de klart att man tar sin egens hund =)
hade nog ej velat ha en annan GD.s huve tatuerat hehe :P

å hon vill me ha men hon vill ha de snätt framifrån hehe =))
men de e svårt å hitta nån som gör proträtt bra.. :P:/
men men^^
sen måste ajg ha pengar til de görst.. :P
å e fattig nu:/
för cassandra fyller snart år, sen e de jul, sen nyår, sen fyller syrrans 3 barn år i jan å feb. så de blir en del..:P
å i nov fyller ävem minna 2 systrar år... de får ju me ha en present så klart:)
å min ena bror P blir 25 i dec nyår faktist.. :P så han får ju ha en lite extra imet de e 25.. :)
sen i mars fyller jag å syrrans man år.. ja.. inbte för jag köper till mig själv men ändå:P
så från nov - mars så e de en del pengar till presenter/julklappar! :P
just de.. råtterna fyller år i jan å diego i mars... :P
så dom måste me ha paket ju=)
även julklappar=)


ja lite om fredagen då.. ^^
idag va vi hos tandläkaren kl 9, Cassandras 1 års besök=)
så hennes första tandläkarbesök.. :P men de gick bra! :D
sen handlade vi lite på kvantum=)
sen kom vi hem
jag å Cassandra har sovit lite midda=)) *sköönt*
senare blir de godis å lite idol=))
ja innan de midda såklart=)

a de va väll alllt.. :)
ha en bra dag.. å sånt alla:)
elelr lika bra säga trevlig helg för de e de ju nu! :D  wiihoo!:P
kramen.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0