imorgon^^

mmmm..imorgon e de dååå toorsdag! ;P

å jag, syrran å Cassandra ska till maaalmooe.. ;P
för vi ska till skopunkten... för alla 3 behöver skor=))
så de e ju bra "ta 3 betala för 2" så de e ju perfa=)))
sen sak vi käka på BK.. =))
efter de ska vi.. till zoozitty för jag ska köpa lite saker till rådisarna=)))
de behöver lite nytt av saker å ting.. å sen lite andra saker osv osv=))
de e dom värda mina små älskade tösabitar=)) <3<3<3

sen ska jag se om jag hittar inbjudningskort å frimärken.. i nån afär
till Cassandras kalas=)) hehe

o lite sånt =))

sen ska vi hiiiiim.. igen.. ;P

idag så va Diego hos vetrinären å fick spruta... vaxination =))
ska ringa morsan efter jag skrivet detta blogg hehe =))
å fråga hur e gick me min lilla bebis!! =))
*älskaaar dig Diego*

på fredag ska lillan till tandläkaren min lilla snuttaplutta.. mamma älskar dig!
de går nog bra.. :P eller ja vi får ju se =)) hehe..

ja just de.. de kommer bli lillans första skor =)) hehe
eller ja riktiga skor =)
för förra vintern va hon ju så liten å bara va i vagnen å sånt å va för liten för skor.. :P
sen i simmras kunde hon ej gå å då tycker jag att de inte behövdes skor.. :P
men nu kan hon gå å de kan va bra me skor =))
så hon ska få sina första! :D
hon har ju bara haft "tossar" innan ju å de e ju inte redet skor.. :P
sen ska måste jag köpa vantar till henne ^^ å hon har inga:/
å de behövs ju.. :P
men hon har en höst overall å höst mössa=))



själv måste jag snart börja me mössa.. :P hehe, jag har såå kännsliga öron asså :S:/
:$
får skiit ont i dom av all kylla :/ hehe, jobbigt.. :P
minnsta lilla.. :/
men emn en mössa löser problemet iaf =))
bra e ju de :P
ssen kanske de inte e värdens snyggaste sak å ha på sig men ändå :)
man vill ju inte ha int i öronen å huvet för de får jag em om de e för kallt för minna öron hehe :P
så nu de senaste åren har jag hafr mössa... på höst å vintern.. :P

ne... men ha de bra å hoppas allas dag blir bra imorgon=)) å att dagen va bra idag osv =)
kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0