måndag.. å nyvecka^^

tänkte först skriva att gårdagen va trevlig hemma hos syrran!! =)))

idag e de då måndag.. :)
har en den ärenden jag måste utföra idag.. :)
eller ja en del å en del.. va jag kan komma på nu 2 st.. :P hehe xD

Jag å Cassandra sov läääänge i dag!! =)
men de e nice ibland xD

vi ska snart äta lite lunche =)
kyklingsallad å nudlar... :P
får de bli xD :D

Syrran började jobba sent idag.. så hon kommer väll hem lite senare än vanligt...
men men såere ibland ^^

imorgon blir min lilla Cassandra 11 mån!!! :D:D:D fattar ni!!!! va tiden går foooort asså!!
min lilla prinsessa e såå stor.. å SNSRT ETT HELT ÅR!!!!! tiden går fooort.. ibland lite för fort *fniss*
Älskar dig sååå Cassandra du e de bästa för mamma =)) <3<3<3

å imorgon kommer de hit npgra å kolla ventilerna tror jag de e! faan va jag avskyr när man får en tid som.... mellan 8 - 15 asså.. va faan... tror dom intbe att man har ett liv eller...
å de e ju klart att amn vill va hemma lixom!!
man kan ju hoppas att dom komer hit tidigt senast 10 - 11 iaf.... men om dom börjar med 1 a... så bor vi ju i 1d... så.. då kanske dom tar de så i ordning å då ska dom väll förhoppningsvis hinna innan kl hinner slå 11.. :P
tycker man juu..
men vi får se =))
aja.. sen när dom vatt här e de över *sköönt* gillar inte såna som kommer hit.. :P
men men de e inte så ofta som tur e =))
bara såna jag känner gillar jag när de komemr hit =)
såklart! =)

Asså för några årsedan.. när man inte hade barn sålde dom spåna mini soffer på BR........ men de gör dom inte mer :/
^hade velat ha en sån till min lilla tös jhuu.... hon bara ääälskar å mysa me kudar å sånt på govet... men ja.. dom tillhör ju soffan *fniss* asså inte soffkudarna man sitetr på utan nu mena jag lite mer såna "prynad" :P hon brukar altid dra ner dom för å kunna liga å mysa på dom hehe...
men så.. de hade vatt bra om dn soffan hade kunat komma tillbacka till BR! :P hehe..
eller en sån sitt puff.. men dom e ju så dyra.. de finns en på jysk som bara kostar 299 men den e grön å¨ful.. :/ hehehe
å grön å ful e inte så fint till en snart 1 åring.
å de e ingen fin grön färg i heller jhuu :/
typiskt!! :P
kunde finnas en rosa eller änu bättre LILA! xD
men ne... de gör de inte utan en ful grön :P: /

aja skit samma de ornar sig nog.. jag får letavidare... :P
å häslt av allt hade jag velat ha en sån mini soffa.. humm man kanske kan kolla på blocket.. å se om.. nån säler en sån i ett bra skick?!? :)
ska göra de nu bara för de xD
ha e bra.. alla ;P

kram..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0