mhm.. ;P

här sitter jag i min ensamhet...
ska nog snart sooova.. ;P
men e inte såå trött :/
eller ja lite e jag...

men vi får se.. :)


vet ej va jag ska skriva ens.. :/
bara kännde för å skriva.. :P hehe..
snart fyller syrran år...
26 blir hon.. :P

gaammal eller.. :P, nja.. kanske inte så jag vet inte men de e iaf nämre 30 än 20 hehe.
men ne de e inte såå gammalt.. man e inte gammal fören man känner sig som de
å ålder e lixom bara en siffra...
den blir va man själv gör den till
finns vissa som e 40 men inte värkar gammla alls..å ser ut som 30 å beter sig ungt, sen finns de andra som e 40 men ser ut som typ 50 å betr sig som en tant/gubbe hehe
så jag tycker inte man kan avgöra på en ålder om nån e gammal..
eller mja... kan kan man ju som 60 + börjar man kanske bli gammal i kroppen...
men man behöver inte va de i sinet :) hehe..

ibland kan jag känna mig gammal..men de e mkt för jag redan e en mamma..
men samtidigt kan jag tänka mig sen när jag e 30 å hon nästan 11.. att jag då kan känna mig ung.. för jag e bara 30 å har ett barn på snart 11 hehe.. :P
vem vet de får vi ju se då.. :P hehe
men å andra sidan känner jag mig ändå inte såå gammal bara för jag har barn nu.. :)
å uppför mig inte gammalt iheller :P
visst..när de väl gäller e de väll klart att man blir vääldigt mogen osv.. de e väll klart de=)
man kan va lite olika i olika sitvationer..
att va omogen å sånt i bland skadar inte å ha barnasinet kvar e ju bara bra tycker jag=))

ne men ha de bra alla där ute i vårt vackra avlånga land=))
krameeen<3

Kommentarer
Postat av: Jasse

Hoppsan en till som inte kan sova ( :

___________________________

Sv: Ja eller hur, hon blev jätteglad för sitt nya rum...



Tack ( : Älskar min nya design ler

Åh tack för att du håller tummen för mig imorrn ( :



Ha de fint!

2008-10-22 @ 01:37:08
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till Jasse..

jappz, men sen gick de bra=) hehe..

hoppas du me somna gott sen=)



kan tänka mig att hon blev de =) mer plats me alla leksaker osv=)



så lite så.. ;P,

hoppas de gick bra idag på sjukan i luund=)

2008-10-22 @ 21:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0