mina syskon^^ <3<3<3<3

Mina systrar!<3<3

J-28år<3
Du är en bra storasyster.. jag är så glad att jag har dig! du har nästan vatt som en extra mamma för mig i bland, iaf när vi va små ^^, å du ställer upp när de behövs, du är sååå snäll ibland nästan lite för snäll!!! =)
Jag älskar! dig, hade inte velat va utan dig! är glad att du är min storasyster!!
 å vi kan prata om istortsätt allt du å jag!! nästan iaf å vi bråkar aldrig, kanske tjafsar lite men e e mest missförstond.. å så blir vi vänner medesamma igen, å dom få gånger vi bråkat så slutar e alltid me att vi gråter å kramar varandra å säger förlåt å att vi älskar varandra! du är en bra syster!!! <3^

och så har du 3 helt underbara barn som jag älskar såå mkt, och inte vill vara utan<3<3<3
sen din man M, han ställer me upp en heldel för mig!!! =) en bra männska<3

A-26år<3 vi e rätt lika men ändå olika! men ci e som systrar å vänner, kan bråka ibland men blir sams igen, du ställer upp för mig å Cassandra! det e jag tacksam för, jag e glad att jag har dig som min storasyster!!
du står lixom ut med mig... du bor me mig..men du hade lika görna kunat välja å bo själv hitta en 2a till dig... men du hitade en 3a till OSS! du e så snäll... <3 tack för att du finns! Jag älskar dig! systra min! =)<3

Mina brödrar<3

P-25år
Jag beundrar VÄRKLIGEN dig P, vi bråkade en heeeel del när vi va små o upp till tånåren.. jag hatade dig sa jag ofta :/ å jag sa "jag önskar att du dör"  meeen en sak e säkert e att jag ÄLSKAR dig!!!!! jag kan få tårar i bland... när jag tänker på hur jag kunde säga så till dig.. men ja.. klart du av inbte den snällaste brodern då.. men NU e du helt inderbar å villl inte va utan dig!!!!! jag beundrar dig för du tog studenten.. de true man aldrig... den dagen du gjorde de.. GRÄT! jag av LYCKA!! å jag e bara din syster... tänk då hur mamma kännde den dagen!!, jag beundrar dig för dina problem du haft me saker å ting å nu o nu inte har dom mer!!! å nu har du egen lägenhet, jobb m.m! du e helt fantastisk! å du e väärkligen överbeskyddande..de har du alltid vatt när de gäller mig.. din lilla syster... å e även än idag!! kan va lite jobbigt i bland.. men ja..ändå gulligt! du e fan bäst!!!!! jag älskar dig! från å va en bror jag inte alls gilla... så nu dom senaste humm 3 - 5 åren e du en bor jag ÄLSKAR! å vill INTE va utan!! vi e rätt lika ananrs.. faktist både utsidan å vissa saker hur vi tänker! du e bäst så e de bara!
har alltid älskat dig inerst inne men inte vetat de..men nu vet jag!!! humm kan skriva en hel uppsats om dig asså! men får sluta här, har ju 1 bror till å skriva om! ;P
men jag älskar dig så du vet de P! =)

T-23år  dig ser jag värkligen upp till!!! du vet väärkligen hur du får en på bra humör om man e nere.. å du ställer upp för mig, du betyder mycket för mig! å du e mammas sötaste unge... till å me när jag va liten.. å skulle ppå sjukhuset så gullade personalen me dig hehe, å mamam blev lite smått arg för dom skulle kolla av som va felet på mig ju, hehe.. än idag e du ett sånt cg´harm troll..en del av minna tjej kompisar... tycker du e sååå snygg!! hehe^^
du e värkligen värdens bästa bror!! jag älskar dig!!!!! vill inte va utan dig!!! <3 tack för att du finns!!

vill också säga att jag försöker ställa upp till mina syskon så gott kag kan om/när de behövs! =)
de gör alla 5 till varandra! =)

Diego (snart 7år) ja jag tänkte skriva lite om Diego med..familjens hund! svart grand danois! för du e näästan som en bror för mig jag ÄLSKAR dig såå otroligt sjukt mycket!!!!! bara tanlken på att du blir äldre gör mig lessen... :/
kommer va super svårt den dagen du går bort..vill ens inte tänka på de!!!!!! :'(
jag kommer ha de så¨ååå svårt ett låångt  tag framöver när den dagen e inne!!! =/
tur att jag har Cassandra.. så man kan ha nån!
ditt vackra huvud ska bli in tatuerat på min arm<3
men de får bli  när jag har pengar till de!
GD blir i snitt bara 7 - 9 år.. HOPPAS du e en av dom som blir 9!!!
din mamma blev ENORMT gammal för å va en GB 10 nästan 11... så hoppas de sitetr igenerna å du ärver de ;P hehe!
för dig vill jag att Cassandra ska minnas!!!! men de komemr hon nog tyvärr ej göra! :/
Diego jag ÄLSKAR dig!!! min fina!!! åhhh jag saknar dig me!!! ngt så ENORMT! inte träffat dig sen humm maj-juni.. :s men MÅÅSTE de snart känner jag! I LOVE YOU!!  massa pussande, kramande, kelande, å lek till dig Diego, en såå underbar hund.. e såå glad att jag fick lära känna dig att jag känner dig än idag! =)
från du va 8 v lixom... de e läänge åhh vill träffa dig NU NU NU NU NUUUU! mååste hälsa på!!!!
glad att du finns.. vill ej va utan dig<3

åh den hunden älskar jag!! mer än vissa männskor! :$
inte dom närmsta dock, men inte långt ifrån!


ha de så bra alla.. =)) kram

Kommentarer
Postat av: Jasse

Hej! Har en utmaning till dig ( :

Kolla här: http://jasse.webblogg.se/2008/october/utmaning.html



Kram Jasse

2008-10-30 @ 18:24:55
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0