Onsdag^^

ja idag e de onsdag..
regnväder.. mysigt om man e inne men inte så om man e ute.. :P
så de får bli å va inne idag! :)


"Cassandra, Cassandra Caaassaaandraa lilja e inte som andra som bråkar å sloss, hon e en förtrollad prinsessa som råkat gå vilse å bor nu hos oss!"

Den ramsan/sången sjöng alltid min mamma för oss när vi va små.. men med våra namn dock.. :P hehe
så nu e de Cassandras tur å lyssna på den :)
har sjungt den för henne sen  hon va liten liten  bebis.. :)
ja inte vardag kanske men iaf ofta =)) hehe
min lilla gumma! :)
älskar dig såå!! =)) <3<3<3

å sen e de massa annat som jag själv hittat på *fniss* som "Älska älska Cassandra för Cassandra kan man ju bara älska" en ramsa som hon får höra ibland hehe :)
men så e de ju =)) iaf för mig.. henne kan man bara älska=))

ska inte skriva mer just nu iaf.. =) hehe, men ha de så bra alla.. :) kram.. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0