Söndag.. ;P

idag e jag på lite bättre humör=)
hitils iaf.. :P hehe


igår va jag inte på allt för bra humör.. :/
spec inbte på dagen..blide bättre sen på kvällen iaf.. :)

idag e de tvätte dag.... :/ *suck* men men vill man ha mer kläder å välja mellan kan tvätta va ett bra alternativ=)
billigare me.. än om man skulle gå å köpa nya var gång ens andra va smutsiga haha *fniss*
de hade ju blitt skit dyrt.. :P, spec.. till ens barn hehe..
de smutsar ju ner sig mer än oss.. :P


men ja..jag skriver kanske mer senare idag.. ;P
hehe.. men ha de så bra sålänge då =))
å hoppas alla hade en bra helg å att söndan me e bra=))
kramen


p.s just de glömde skriva att.. jag fattar inte varför man inte får tvätta den sista tiden på söndagar... jag menar...
va fan kl 16 -21 ju.. de får man ju göra på vardagar.. :P va e skilnaden lixom.. folk ska ju öändå upp tidigt nästa dag.. ändå så men jaja.. :P
kan mer förstå om man inte fått tvätta den FÖRSTA! tiden på söndagar för folk vill kuna sova ut.. :P
men ja å andra sidan så.. har iaf inte jag märkt av när folk tvättar.. så de spelar ingen roll..
men klart bor man längre ner kaske de märks.. va vat jag ^^
d.s

Kommentarer
Postat av: Jasse

Tjingeling!



Varför man inte får tvätta den sista tiden på söndagar, julafton, nyår m.m. är pga dem gamla traditionerna...Vi kan vara glada att vi tvätta alls på röda dagar hehe!



Ha de fint!

2008-10-19 @ 12:07:17
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Jasse

...Att vi FÅR tvätta alls....ska de ju stå hehe

2008-10-19 @ 12:08:28
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: svar till jasse

ah ok... mm men nu e de 2000 tal.. :P

å alla andra ställen vi butt på har man iaf fått tvätta var dag alla tider men jaja =))



de e ju bara en tid mindre så de e ju inet så farligt men ändå xD

hare bra

2008-10-19 @ 12:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0