Torsdag ;P

Jaahappz... idag e de torsdag.. i dag blev de ju av till malmö hehe =)
vi hittade var ett par skor alla 3 =)) fniss =))
Cassandras skor e sååå snygga =)) *gillar dom*
dom e svarta=))
mina e me fina :)
de e med svarta.. :P
syrrans e me fina.. :P men de e vita! :P

sen köpte jag lite kläder till cassandra som hon ska få ipresent.. :P:)
ja hon ska ju få leksaker avmig me.. :P men tänkte ett klädpaket =)
så nu i klädpaketet e 1 par byxor 3 st boddy me olika motiv osv..
1 klänning... 1 par kalas strumpbyxor 1 pyjamas 1 tunika med ett par byxer till.. :)
humm sen e de nog ej så mkt mer i klädes paketet.. :P
men de e ju ändå en del.. :)
sen har jag hitils köpt en nalleohu läragå bill men hon kan ju redan gå.. :P
men ja den e ju kul å åka på å sånt ändå akn jag tänka mig.. :P
å sen e där ju massa roliga knappar osv.. :P
sen ett TV spel me en massa lärorika saker... :)
de e från 9mån.. :)
sen ska jag bara köpa något litet till.. för.. tv spelet å bilden va ju inte de billigaste ^^

sen ska hon ha massa julklappar med.. :)
har hitils köpt en.. :P "plop upp djur!" hehe man trycker på knappar å så kommer de upp djur=)

zoozity va ingen hitt e fanns ju fan inget å jag hitta inte de jag sökte! =((
men men..

men de va iaf gott å äta på BK !! =))) mmm mnuums! :P
vi prövade på enny hamburgare... å den va as go! :D

å stark!! =)) mm!


ne men ha de bra alla..:)kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0