va i stan.. ;P

mm idag gick jag lite istan själva=)
rätt skönt.. å avkopplande.. å kunna kolla runt i sin egen takt å hur man vill osv=))
va på gallerix å köppte inbjudningskort... till Cassandras kalas=))
de fanns bara 10p så fick bli 2 förpakningar^^
skit sööta runda me rosa bakrund me en prinsessa på som glitrade.. :p hehe ;D
passande ju till min lilla sessa! =))
sen köpte jag även 2 ark frimärken till dom.. ska skriva dom ihelgen å skicka dom på måndag.. =)
sen köpte jag även ett kort som hon ska få av mig.. :)
när hon fyller år =P

kollade även efter fin kläder till mig somjag kan ha på hennes kalas... så just därför va de skönt å gå ensam så man kunde prova i lugn å ro^^
men hita inget.. :/ antingen fans de inte i mon stl :P:/
eller va de inte min stil eller så.. va de för dyrt... :P =/
men men så e de hehe:/

Cassandra har ju redan fin kläder som hon ska ha som jag köpt till henne för humm 1 månad sed eller  va de nu e =))

möte även på familjen M istan idag, pratade en ca humm 30 sek me J, trevligt ju! =)

sen mötte jag på Ronja å hennes kompis.. :P, Ronja.. tyckte jag såg trött å sliten ut hehe *fniss* mm kan kanske va så.. hehe... när man e en morsa=)) å desutom ensam.. :P
så snacka me henne en del de va skoj.. :)
vi stod i samma kö till provrumen hehe, jag stod bakom henne å sin vän.. :P

nu har vi nyss ätit de va gott jag e mätt! =)
men ja.. nu ska jag inte tråka ut er mer.. ;P hehe
haaau de barauu!
kraaaumen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0