Electra..

jahaa... då har vi tid kl 11:00 i morgon.. så får vi se va min lilla tös har... jag å även min mamma har läst en del på nätet.. å jag har snackat me 2 st som med har råtter med samma symtom som Electra.. å dom har vatt hos vetrenären å de va sneskalle.. å då kan en råtta leva ett normalt liv..men lte ovanligt klumpig kanske... så om de nu e något kan man hoppas på att hon med har det.. så de inte e ngt som gör att hon måste bli avlivad^^

för hon e ju pigg å lekfull å äter å driker som hon ska förutom de att hon har hvet på sne.. å snubblar lite ibland.
så jag hoppas att jag komemr hem me en råtta igen å att de går bra me lite pencelin elelr antibeotika^^
för de va vad deras råtter hade fått.. :)
å min mamma läste lite om snedskalle på nätet å de stämde in på min lilla Electra.. å att råtter får sneskalle pga öroninflamation oftast..
å att de går å bota.. men huvet förblir snätt :/ men.. öroninflamationen försviner..men de stod även där att råttan inte lider efter blit botad.. å kan leva ett bra liv ändå trots ett lite snätt huvud.. :)

men vi får se va vetrinären säger.. osv.. ^^


jag hade värsta tankarna om att de kunde va nån hjärnskada..elelr tumör ja allt sånt man tänker ju alltid de värsta :$
men hoppas jag har fel! å att de"bara" e de där snedskalle..

ville bara skriva lite om Electra.. :), hon betyder såå mkt för mig å a även Alexia så klart ^^
men hon e frisk så.. därför jag inriktade mig på å skriva om Electra nu.


men ha de bra alla läsare.. :), kramen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0