paraden... =))

wiiie.... ajg å Lillan åkta till malmö i dag! :)
för å gå i paraden.. på rengbågsfestivalen hehe.. :)
de va nice :D
1 ½ timme gick vi i stan i malmö nice :D
å.. det ar 1000 pers i den sa dom när vi va frame i folketspark! :D  naaaajs asså!!!!!!!!!!
helt underbart!! :)
så träffade min bög vän dennis.. :P å hans ex robin.. å sen johanna å  hennes kompis natta m.f :)
Robin å Cassandra e ju släkt hehe... de e ju Cassandras pappas kusin.. xD
men de va en skooojsig dag asså! :D
helt jvla underbar!! :D
å cassandra va go å gla hela dagen.. :)
inget gnäll på tåget dit inget undertiden vi va i malmö å de va ändå en del timmar å inget på resan hem! :D
nice :D
tog tåget dit kl 11:42 å tåget hem kl 19:28 =)
å va måånga på tåget dit å hem som snacka å flörta me cassandra.. =)
å även en del i paraden!! =))) nice..^^
skoj när folk tycker ens barn e söt/charmig =))
en myckeet lyckad dag får jag lov å säga!! :D
tack dennis för du tjata på mig att åka till malmö =)) hehe !
göttans!! xD
nästa år lär de bli paraden igen hehe! :D
första gången jag gick den :$
föra året va jag gravid.. å hade inte så mkt ork.. för å gå så långt så... hoppa de de då.. :P
å stanade hemma ;P
för de va ju i oktuber då.. å bara ca 1 .- 1½ mån kvar så.. man hade ju lite ont i rygen å va trött för minsta lilal hehe.. :P
men guuud va jag ääälskar den paraden asså!! :D
man känner sig väärkligen hemma! :D
helt jvla underbart! :D
sen satt vi oss på gräset i folketspark alla som gick i paraden å lysna på lite tal å musik med mera.. :)
å fan va gött väder de va i malmö..:)
as varmt man kunde ju nästan tro de va juli eller något.. :P hehe ;P
Cassandra hade me skoj i dag..:)
å vi åt på BK de älska hon=))
Syrran e påväg hem hon har me vatt i malmö.. emn inte för å gå i paraden dock.. :P men.. hon tog tåget hem 21:28.. :P hehe..
ne ska natta Cassandra nu ha de bra alla.. =))
Kram.. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0