Fredag..

ja lika som igår sjuk sjuk sjuk... blöää å igårkväll hade jag feber men den värkar va borta nu... har iofs inte tat tempen idag men känner mig inte febrig så har jag nu e de väääldigt lite.. :),men fof massa förkyld ont i halsen osv. Har dock inte så mkt mensvärk mer *sköönt*
jag sov i vardagsrumet i natt så jag inte skulle vecka Casandra me min hemska hosta... trots hostmedecin..... den värkar ej ha hjälpt men tar den ändå fall i fall äklig som fan e den!


Cassandra får mesta dels välling nu då jag inte har så mkt ork ikroppen å göra massa annan mat till henne.... hon fick makor å risifrutti innan men ja de e ju inte såå ansträngande å göra precis hehe. Sen får hon ju midda med när vi äter det, men annars mest välling... låter kanske som jag e lite egoistisk men jag orkar bara inte stå vid spisen å göra mat nu när jag mår så dåligt å e helt slut i kroppen :/ tur ändå att Cassandra älskar välling å nöjer sig med det oxå! :)
Glass fick hon iaf nydligen då jag va sugen på de svalkane för halsen å då vill jag inte att hon ska va utan ju de e ju taskit tycker jag.. "ne mamma får men inte du" å så frestar man henne ne så gör man inte tycker jag.. tar föreldern något gott när barnet/barnen e vakna så ska dom oxå få! :)
men alla e ju olika me det, vissa gör ju inte så.


Ne nu ska jag inbte skriva här mer, men ha de så bra alla! :),kram.

Kommentarer
Postat av: Emma

De är massa synd om oss inte kul att vara sjuk eller ha ont. Förstår att du inte orkar stå vid spisen och laga mat när du är sjuk men ett tips är att göra för mycket mat när du är frisk o frysa in så är det bara att ta upp o tina o ge till henne när du är sjuk och inte orkar laga mat:P

2009-04-17 @ 16:33:29
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Jasse

Hoppas du snart kryar på dig!



Hade just tänkt skriva att du kan göra storkok då & då för att frysa in i portioner men de hade visst Emma redan gjort hehe...Bra tips faktiskt...Brukar vi själva göra ibland ( :



Sv: Jaaa de ska bli nice att själva få bestämma hur vi vill/ska ha de, du får ju se de sen ler



Massor av kramar till dig o lilla sessan!

2009-04-17 @ 20:24:58
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du haft en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-17 @ 20:29:13
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0