grattis;) haha..

ja jag å syrran har namsdag idag tufft va! :)

jag minns en gång när jag å syrran (Annelie) satt i vår trädgård å snackade så kom Camilla å Emma me hallon dom plockat bå bjöd oss, å sen grattade dom oss på namndagen hehe, detta måsta vara 10-15 årsedan :O om inte till å med 12-15 hahaha, tänk att jag e så gammal att jag minna va som hände för 12-15 årsedan shiiit asså :O sjukt ju hahahhaha!
skit längesen jhu ;) hehe.
jag va ca 6 -8 år syrran måste då ha varigt 11-13, å Annelie minns ens inte detta men jag gjorde som desutom var yngre hehe, men men så kan de va ibland xD

snart börjar då lost, så de ska jag å syrran se=)) wiie.


ha de bra alla.. :),kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0