Lördag..

VARNING FÖR KÄNNSLIGA MÄNNISKOR!!    ÄTER DU NÅGOT BÖR DU INTE LÄSA DETTA! eller om du bara lätt blir äcklad ändå...

händer inte så mkt idag tar de mest lungt å jag avskyr min hosta!!! hosade igår innan jag gick å la mig tills jag spydde asså jag hosta i nonstopp.... obehagligt..... de hände samma idag... asså jag borde kolla upp mig kanske eller jag vet inte. Host medecinen hjälper typ bara den första kvarten eller något... blöäää...
asså jag får nästan panik när jag hostar så mkt de e svårt till å andas me blöää..
plus så gör de satans ont när jag hostar i halsen å på bröstet asså inte brösten men mellan brösten haha..
å lite sånt.. ^^

aja de går väll över.... :D


skyll dig själv om du läste de å blide äklad, jag förvarnade dig iag! :P hehe.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
DETTA KAN MAN LÄSA OM MAN ÄTER haha! :)

idag är Jag å Cassandra ensamma! :) får se vad för mat jag gör till oss idag, de va sjukt längesen som vi åt köttbullar de e jag fett sugen på asså... så de blir nog de! :) hehe.

ne men ha de bra alla... kram

Kommentarer
Postat av: Jasse

Nämen usch, stackaren! Du borde nog kolla upp dig så att du inte fått lunginflammation!!!



Krya på dig!



Kraaaamiz

2009-04-18 @ 16:41:21
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Elina

hahaha du e rolig du ankan :D

2009-04-18 @ 23:39:43
Postat av: svar till Elina fina

yes jag vet ;) hehe.

2009-04-18 @ 23:42:09
URL: http://bumsibum.blogg.se/
Postat av: izzy

naaw stackarn :( hatar när man ha sådan hosta men tur att du e frisk nu ;) hehehe puss

2009-04-23 @ 19:25:25
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0