Måndag.. =P

idag har vi tvättat jag å Cassandra.. :)
vi skulle ha fölt me min mamma å min syrra A till våran syrra J men vi stanade henne jag å Cassandra asså, för jag har lite ont i halsen å sånt å ville ju inte smitta Jasmine.
förutom tvättat så har vi tat de en massa lungt, min mamma va här en stund gav Cassandra påskägg med mer.. :)

vi började tvätta kl 12, men vi va ca 50 min sena för jag å Cassandra busade å sånt i min säng rätt som de va så somade vi båda två hon låg i min famn min lilla gomma å sov. Så vaknade jag å kl va ca 12:40 så vi gick bara på toa å sånt sen ner i tvättstugan.. å laddade en maskin.

har vatt en nice dag idag å vi åt god mat flintastek,salad å potatissalad mmmmm mums! :D

ska kolla ballar av stål sen, efter de blir de antagligen till å nanna.. :)

ha de bra alla..:) kramen.

Kommentarer
Postat av: emma

förståligt ni stanna hemma man vill ju inte smitta så små barn=)

2009-04-13 @ 23:42:38
URL: http://korpsvartaemma.snipers.se
Postat av: Jasse

Idag är det den 14 april och därmed även Cassandras 17 månadersdag ( : Grattis gumman!



Önskar en en fin dag!



Kramiz Jasse m familj

2009-04-14 @ 12:40:26
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0