Naajs..

jappz nu har jag spelat hen hel del Nitendo wii, (sport) för de ger mest träning än de andra spelen vi har hehe.. :)
spelade mest tennis å boxning =))
sen efter de tränade jag sen duscade.. :)
så de e nice :D

imorgon ska jag å Cassandra ut å lite... å passa på å göra ett ärende :)
undra hur vädret e imorgon hehe, men de finns jui nga dåliga väder bara dåliga kläder *fniss*


ne nu ska jag mest ta de lungt, kolla på ballar av stål sen humm 21:55 eller 22:55 ?
bäst att jag kollar upp de så jag ej missar de.. :) hehe.
hoppas intbe de e 22:55 för jag e tröttis.. :P, men har mest för mig att de e 22:55

wiiiie de e 21:55 yes! :D

Ha de bra alla.. :) kramen.

Kommentarer
Postat av: Jasse

Jorå de e väl ok me oss!



Ja "Ballar av stål" får man ju inte missa...de e ju kul!



Kramiz

2009-04-06 @ 21:46:58
URL: http://jasse.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0