Söndag =))

en skoj dag idag! :)
vi skulle ju kolla på huset idag men de blide inte så för hon som har de nu hade ej tid idag, men min mamma å dom har ju redan sett de såkart =), så de blide av att jag,syrran å Cassandra åkte ner till Lund å mötte våran mamma/mormor å åt lite lunch å umgicks sen skulle jag köpa glass till Cassandra men mit i kön så sommnade  hon isin vagn hehe.. :)
så jag fick äta glassen men men.. :P
sen gick vi omkring lite istan nästan inget öppet... e de bara Malmö som har öppet på söndagar elller?
efter de gick vi till glorias å drak lite öl/läsk Mamma tog en öl jag å syrran tog vars en läsk.. å Cassandra fick lite läsk.. :)
senare så kom mammas man med å så åt vi de va inte sååå gott man blide besviken för de fanns ju en glorias i hässleholm förr å där hade dom sjukt god mat å nu tog jag, min mamam, å syrran exakt samma mat som vi  brukade ta på Glorias i hässlehlm, men den va inte alls så god i Lund.. :/ saaknar glorias i hässleholm synd att den inte finns mer, men men.

Cassandra pratade en del me den ena servetrisen asså hon har ALDRIG snackat så mkt me en främmande som nu! :O
Gav henne saker osv tillå med :P
å servetrisen stod å snackade me Cassandra å tycktehon va gullig osv =)) hehe.

Cassandra gick nydligen å la sig.. :) min lilla gomma hon har ju inte sovit såå mkt idag bara ca 40-50 min i vagnen! :)
min lilla gommza.

jag älskar värkligen vår/sommaren sjukt mkt man gör såå mkt mer då än va man gör på höst/vinter iaf jag å dom jag umgos mest me! :) hehe. längtar så till den 15 juni för då komemr sommarkortet! :D  ska lätt ha ett ;) 485:- kostar de.. ;) 50 resor å en resa varar 3 timmar.
så de lär ju bli 2-3 resor om dagen iaf dom dagar man åker på äventyr.. :) hehe.


senare idag eller imorgon ska jag lägga in lite bilder på min bdb bara så ni vet de haha;) va intresent asså.. :P hehe.

ha de bra alla.. ;) kram.

Kommentarer
Postat av: izzy

Svar: hehe japps men de blir ju lätt så :)

Men skönt iaf att man har en till blogg liksom två bloggar på en :) heheh aah längtar med tills du och jag ska till wonk tsm hehe <3 iiihk puspsusss

2009-04-27 @ 12:57:51
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0