Sovmorgom wiie! ;)

Ja idag fick man sovmorgon! =)))
de e nice ;) Cassandra vaknade inte fören kl 6:50 hehe.

Vi va hos syrran igår å grilla å umgicks å hade skoj! :)
Träffade deras 4 fina barn! å Robban va med där så de va skoj skoj, han har man inte träffat sen agusti-september något sånt hehe.. :) å då betyder ju de att han inte träffat Cassandra sen des iheller.. hon va en del blyg ibörjan men inte sen då kivades dom lite å gav varandra chips å sånt hehe de va såå sött =)) haha ;)
låter nu kanske som Robban e ett barn men neppz han e 41 hehe, den GAMMLINGEN :O hehe, neeedåå sååå gammal e han ej! :) men tiden går foooort vi har kännt varandra sen jag av 13 han 33 HAHAHA, tiden går fooort =P
8 år i juni herre gud asså haha!  ahh jaja.. :P
men de va trevligt igår tycker då jag! :)

igår åkte även min lilla snutta plutta själv i baksätet i bilen för första gången!!! dee  ni.. ;) jag brukar ju altid sitta där back med henne men nu tänkte jag när vi bara ska åka bil i ca 10-15 min så ska jag se hur de går å de gick JÄTTE bra å jag blide rörd såklart å fick nästan tårar hihi..
på vägen hem så satt hon me ensam.. å hon va tyst å hon börja ens inbte digga till musiken som hon alltid brukar göra så fort den går igång i bilen hehe, sitta å snacka en massa å digga till musiken e de hon oftast gör när hon åker bil hehe, men nepp hon sloknade medesamma hehe, men klart kl va vid 21 tiden så hehe, de e ju mkt för min lilla tös! :)
sen när vi kom hem va de välling, ny blöja, borsta tänderna å pyjamas men vällingen drak hon ens inte hon palla ej hon bara sloknade hehe! :)

Jag ska börja lägga henne rund 20 tiden de tycker jag e lagom, men min lilla gomma blir alltid sååå trött tidigt... men då vaknar hon vid 5-6 nån gång till å med 4 blöääää så kl 20 ska hon lägga sig hädanefter å då kanske hon sover till 7 iaf 6-7 hehe.
min morgon pigga lilla tösapösa.

idag så ska jag,syrran å Cassandra träffa våran mamma/mormor å hennes man (å kanske Diego) för vi ska kolla på deras hus de ska flytta in tilll... :) hehe de ska bli skooj! =)) en gård på 300 kv2 ngt sånt. :) så den e stoor =) så dom har stor  trädgård då hehe! :)
1 Maj tror jag de e som dom ska flytta in =P men jag e inbte säker ;) hehe.

ha de så bra alla.. å trevlig Söndag.. ;) kram.

Kommentarer
Postat av: Lilly

Men verklighetsbaserade filmer brukar vara bäst.

2009-04-26 @ 11:40:01
URL: http://sob.webblogg.se/
Postat av: Jasse

Hehe...men flyttade de inte nyligen från Sösdala till i närheten av Lund?! : s



Aaah, ja vi haroxå funderat på att lägga lillan lite senare, inte för att hon brukar vakna så tidigt...



Ha en fin kväll!



Kramiz

2009-04-26 @ 17:34:14
URL: http://jasse.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jäklar vilka långa dagar du måste ha ibland då. :o

Hur ofta går du upp klockan 4?

2009-04-26 @ 20:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0